Kawan-kawan kakcik

Khamis, 7 Jun 2012

Kota Kinabalu - yang indah untuk dikenang...

Pandangan dari tingkap bilik 816, Hotel Promenade

Yang ini paling sedap.  Laksa Johor hasil karya Zana.  Lagi bagus suami
kakcik tak pandai makan laksa Johor. Kakcik habiskan sorang-sorang.
Alhamdulillah. Terima kasih banyak-banyak Zana.

Geram kakcik tengok daun bawang (iyakah daun bawang?) yang besar
dan segar ini. Rasa nak beli untuk dibawa balik je.

Bunga kubis ini pun sangat segar kelihatannya.

Pandangan yang mengujakan



Suami kakcik sentiasa teruja melihat hasil laut




Yang ini tidak menggembirakan.  Milo panas bersama nasi seciput itu
berharga RM3.70!

20 ulasan:

  1. zana tak pernah makan nasi kuning tu sejak 4 tahun di sini kakcik weh!!
    terima kasih juga dgn dunkin donut, belanja makan semasa kakcik di Sabah. nanti balik sana zana bawa souvenir utk kakcik ye.

    BalasPadam
  2. kakchik lea pun geram tengok daun bawang tu. dibuat tumis dan sup sedap tu....

    BalasPadam
  3. kakcik...mungkin cuaca dan suhu disana yg menyebabkan sayur2an begitu 'menjadi'...

    BalasPadam
  4. cantiknya kakcik..saya suka pnmandangan camtu..ohhhh kalau hubby saya tengok hasil laut dia pun rasa nak bawa balik semua hahahaha

    BalasPadam
  5. salam kakcik

    bestnya ke kota kinabalu, tina tak sampai lg

    BalasPadam
  6. wah2 untungnyer kakcik layan laksa johor sorang2.... mmg geram kan kalu pg ke pasarnyer... syr segar2, hasil laut pun boleh tahan... tp tak blh tahan harga makanan mahai yek

    BalasPadam
  7. Ramai yang dah bercuti ke Sabah.. Cantik pemandangan di sana. Nanti kongsilah lagi gambar2 waktu di Sabah.. Terima kasih Kakcik kerana sudi berkongsi.

    BalasPadam
  8. Daun bawang yang besar tu sedap..
    tapi laksa johor tu la best.. rugi suami kakcik tak makan.. tapi untung la kakcik dpt makan semua..

    BalasPadam
  9. Wah besnya kakcik....jenjalan :)
    Nasi tu mau kena 3 bgks tu kalau sya yg ngap....baru ada rasa hehehee

    BalasPadam
  10. last pegi tahun 2008, emmm memang seronok, dapat mkan seafood fresh.

    BalasPadam
  11. mmg indah utk dikenang kcik....bestnyer bcuti....bilalh akn dpt peluang mcm ni....

    BalasPadam
  12. time ni subuh ke maghrib kakcik? seronoknya tengok benda2 segar depan mata kan...

    BalasPadam
  13. cantiknya pemandangan kakcik.
    ni buat sy teruja nak dtg sana.

    BalasPadam
  14. pemandangan yg cantik kak...
    teringin nak ke sana...

    BalasPadam
  15. ruginya tak pandai makan laksa johor..saya pun sama kakcik..suami saya tak makan laksa johor..pelik katanya.. laksa utara dia suka..hehe

    BalasPadam
  16. saya pandai mkn laksa johor. saya sukaaaa laksa johor. :D

    BalasPadam
  17. subhanallah...cntik nye pemandangan.

    laksa johor sedap la :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com