Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 21 April 2012

Silapnya di mana?...

Nampak tak kesilapannya?
Lokasi : Pandan Indah, Ampang, Selangor.

Kemalangan di waktu hujan lebat.  Kerana silap pemandu atau cuaca yang salah?
Lokasi : Maju Expressway (MEX) hala Putrajaya.

Telah terlalu banyak didedahkan tentang anak-anak yang dipergunakan
ini.  Tapi masalah ini nampaknya bagai tiada kesudahan.  Silap siapa?

Lokasi : Stesyen Minyak Shell, Dengkil.

5 ulasan:

  1. utk no 1: agaknye si pembuat papan tu org bukan melayu n dia tak refer kamus utk ejaan.. ekekeke

    utk no 2: memandu dlam hujan, hendaklah perlahan.. kalau hujan lebat berhenti kat mane2 utk keselamatan

    utk no 3: kurangnya pantauan dari mak ayah kot.. serahkan bulat2 kat pihak sekolah unt jaga anak mereka

    BalasPadam
  2. Kakcik boleh jadi wartawan dlm diam rupanya...hehe..
    yg pertama tu ramai yg sedar tapi tuan kedai buat dek je kot.

    BalasPadam
  3. setuju sangat dgn cik alien...

    kdg2 kerana sibuk dan letih buatkan saya tak endah kesilapan yg terjadi disekeliling.....teruknya saya kan?

    BalasPadam
  4. kadang2 kesian gak kat bebudak yang mintak derma tu. dibagi slah tak bagi pun salah kann..

    BalasPadam
  5. Aslkm KS

    Nak ke mana tu?. Dulu saya tinggal di Pandan indah...skrg di Lestari perdana. Mei sini!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.