Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 21 April 2012

Kerana pangkat dan kedudukan...

apa pun sanggup dilakukan
kawan menjadi lawan
halal haram tidak dihiraukan
selagi boleh disuap semuanya ditelan
jangan sudahnya jadi mat jenin yang mengejar angan
modal dilabur yang dapat hanya kerugian




17 ulasan:

  1. As salam Kakcik,

    Lumrah manusia... Kasihani mereka, mudah-mudahan mereka insaf... Gelap mata kerana pangkat, kedudukan & juga wang... Tak kemana kalau hidup menjadi hamba dunia..ingatan buat diri sy sendri:(

    BalasPadam
  2. Dunia akhir zaman. Moga kita semua dilindungi dr perbuatan keji

    BalasPadam
  3. semua ni keje org yg tak beriman..pntingkan dunia dari akhirat..lupa halal haram asalkan duit berkepuk kat tangan :(

    BalasPadam
  4. memikirkan kehidupan yg penuh mencabar menbuatkan org jd gelap mata dengan nafsu... minta dijauhkan... :(

    BalasPadam
  5. moga kita semua kekal teguh imannya hingga ke akhir hayat..

    BalasPadam
  6. Salam Yong Kakcik,

    Sebab ada org ikut motto "Bior pape, aseikan bergaye!"

    BalasPadam
  7. Doakan yang terbaik untuk kita. Amin.

    BalasPadam
  8. Salam..

    Saat manusia mengejar nikmat dunia, mereka terlupa akhirat sana.. Moga kita dikuatkan iman.. :)

    BalasPadam
  9. Akal sempit...tak nak berfikir akhirnya makan diri.

    kak cik dah sihat?

    BalasPadam
  10. salam..

    tiba-tiba sedih...

    knp ada masnusia mcm tu..

    BalasPadam
  11. macam di tujukan pada org politik aje ni kak cik

    BalasPadam
  12. kalau hidup berpedomankan dunia memang begitulah jadinya...

    manusia ni hati lain2 kans

    BalasPadam
  13. kak terima kasih atas ucapan hari lahir ittewww.. :)

    maaf ya dh lama tak berkesempatan berkunjung ke sini...

    BalasPadam
  14. masing2 nak menyenangkan punggung sendiri
    duduk biar selesa
    walaupun terpaksa duduk atas kepala orang lain
    camtulah... haihh

    BalasPadam
  15. Saya pernah dgr cerita org yg dapt 'habuk je'penuh modal bebanyak!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com