Kawan-kawan kakcik

Selasa, 20 Mac 2012

Jadilah...

... orang yang punya PERASAAN, bukan orang yang sepanjang masa hanya tahu PERASAN.

Orang yang berperasaan sedikit sebanyak akan mengerti akan apa yang orang lain rasa.  

Orang yang perasan hanya ingin orang lain memahami dirinya dan merasakan dirinya semua betul.


Orang yang berperasaan akan tahu untuk menghargai orang lain.


Orang yang perasan hanya ingin dirinya dihargai.


(ini catatan suka-suka, tiada kena mengena dengan sesiapa...)




19 ulasan:

  1. sebab org yg perasan tak punya perasaan..huhuu!

    BalasPadam
  2. orang yang perasan ni .... payah buat kira heheheheh

    BalasPadam
  3. salam kakcik cayang,

    harap2 ati ni tak jadi mcm org perasan tu
    kadang2 kita ni tak perasan perangai sendirikan :)

    BalasPadam
  4. Sy tak nak jdk org yg perasan. Tapi perasan ke sy dgn perangai sy sendiri?

    =p

    BalasPadam
  5. mak tau tak, saya sgt fobia dan trauma dgn perkataan 'perasan'.

    BalasPadam
  6. perasan & perasaan, dekat2 sama tapi makna berbeza

    BalasPadam
  7. Sebaiknya jadilah kita org berperasaan daripada jadi org perasan... sebab org akan perasan atas apa yg kita tak perasan...

    BalasPadam
  8. kembang je tekak kalau bcakap ngan org perasan 24 jam ni..hihi

    BalasPadam
  9. tp ianya lbh baik drpd org yg langsung x de perasaan a.k.a hati batu

    BalasPadam
  10. kadangkala, kita tak perasan kita perasan. ~haha

    BalasPadam
  11. mungkin kerana orang yang perasan x punya perasaan..

    BalasPadam
  12. tp ramai gk yg takde perasaan kan kakcik... mcm bos dana... sgt takde hati n perasaan

    BalasPadam
  13. kalau terlebih perasan sampai hilang perasaannya kan..

    BalasPadam
  14. sokong norhidana kak chik..bos takde perasaan nak bg increment ataupun buat2 tak perasan..hehehe

    BalasPadam
  15. moga orang yang perasan itu memahami perasaan org lain

    BalasPadam
  16. biasa nye orang yg perasan tak punya perasaan

    BalasPadam
  17. kesimpulannya
    org yang punya perasaan lebih baik dari org yang perasan :)

    BalasPadam
  18. catatan suka-suka ni..saya suka sgt2...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.