Kawan-kawan kakcik

Isnin, 6 Februari 2012

Santai di pagi Isnin...

Menimba sedikit ilmu dari Ustaz Don yang sudi datang ke rumah bilamana kita sendiri sudi untuk 'memilih' kehadirannya...



15 ulasan:

  1. dalam huha muda-mudi menggilai artis, hati terubat juga bilamana muda-mudi sudah mulai meminati ustaz don dan juga ustaz azhar.

    BalasPadam
  2. salam ma
    cheqna suka ustaz don ni..
    jatuh hati masa dengo ustaz ceramah pasal anak:aset ke syurga atau neraka..

    BalasPadam
  3. sangat suka sama ustaz Don...bila bercakap sungguh menarik dan meyakinkan....muka dia sejuk jer tengok....

    BalasPadam
  4. faham.. faham.. hehehe.. :)

    alhamdulillah.. :)

    BalasPadam
  5. hehehe....minat gak ngan ustaz nih. pertama kali dengar itu ari pun dah terus minat dengan cara penyampaiannya... gaya bersahaja & memikat

    BalasPadam
  6. Salam kakcik
    Saya dan isteri amat minat dengan cara penaympaian ustaz Don. Baru2 kisah Rasulullah sungguh menyentuh hati mendengar cerita ustaz Don.

    BalasPadam
  7. Wah...sy selalu je dgr psl Ustaz Don nie. Nak kena dgr ceramah die gaklah mcm nie.

    BalasPadam
  8. Salam,

    Akak tak dapat dengar inti pati ceramahnya tapi suka tengok cara dia bercakap2 dlm siaran tv..
    Akak selalu berharap agar TV dpt buh subtitle dgn rancangan agama tapi tiada..sedihhhhh

    BalasPadam
  9. syg nyer umah sy x dpt tgk siaran tv alhijrah...kalu x dpt tgk muka ustaz don ni...ni dgr / tgk kt YT je

    BalasPadam
  10. ustaz yang cool..cikgu pun suka tgk..hehe

    BalasPadam
  11. salam...ustaz Don ada aura tersendiri..

    BalasPadam
  12. suka ustaz ni. irts time tengok dia pasal topik syurga n neraka

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com