Kawan-kawan kakcik

Khamis, 16 Februari 2012

Gambar lama lagi. Jangan gelak tau!...


Selalu berangan konon nak kurus semula macam ini.


Sekarang lebih kacak, kan?

Majlis yang sangat ringkas mengikut kemampuan.

Permata hati.

27 ulasan:

  1. wah....
    mesti mama senyum sorang2 ni tgk gambo lama ni =)

    BalasPadam
  2. Kakcik ke ms mude tu? Ishh! Cute gile. Mmg kurus. Kecik molek je. Hahahaha....

    BalasPadam
  3. sweetnye makkkkkkkkkkkkk =)

    adakah satu hari nanti sy akan buat entri yg sama mcm ni? =)

    BalasPadam
  4. suami kakcik masa muda macam muka norfarhan pemain bolasepak kelantan la..kan??
    ekekekk

    BalasPadam
  5. comeynya dan kurusnya kakcik...ada lagi tak gambar yg lain2..seronokkan tengok gambar masa muda2 ni...

    BalasPadam
  6. Hensem dan sweet jerk Kakcik..masa kawin.. Teringat kalau org dolu2.. masa makan beradat duduk ataih lantaikan..sebab masa pakcik kawin dulu pun gitu gak..

    BalasPadam
  7. Salam,

    Wahhh...cantik dan kacak mcm pinang dibelah dua.

    BalasPadam
  8. Salam,
    Oosh,hebat kakcik ni .. kat tasik mana ni? Abang ke yang snap gambar tu ?

    BalasPadam
  9. Tgk gambar kakcik ni, teringat album lama kat kg, gambar2 lama mek qema, suka tgk..fesyen tudung macam kakcik pakai lam gambar tu sekarang kuar balik:)

    BalasPadam
  10. suka la gambar kawen tu
    saling berpandangan.. sweeeeeettt sangat! hehe

    BalasPadam
  11. kakcik sekarang lagi comel.... serious!

    BalasPadam
  12. cantiknya kakcik hihi, zaman muda2 ye

    BalasPadam
  13. comel lah kakcik!
    manis aje rupanya....

    BalasPadam
  14. kecik nya kakcik dulu!!!! hehehehe...

    tapi sekarang kakcik comel..:)

    BalasPadam
  15. kecik sgt tu kakcik masa dulu. tp skrg lagi best .. baru la ada gaya mak-mak kakcik. hihihi

    BalasPadam
  16. akhirnya keluar juga gambar-gambar lama ... phewiiiit !

    tapi mana satu gambar kakcik ? hehe

    BalasPadam
  17. Comel sesangat....Nostalgia gitu...

    BalasPadam
  18. alololo...comel kakcik, encem suami kakcik
    kecik kecik je masa tu ye ;p

    BalasPadam
  19. kakcik ke tuh? hehee..style tudung yg yuna buat skrg ni kakcik dag buat dulu ye~
    =}

    BalasPadam
  20. tu zaman muda ker zaman bebudak kakcik..comelnya...
    kecik2 belaka....gambar lama saya semuanya tak bertudung... pernah tunjuk dulu tapi jadi issue...

    fesyen lengan baju kakcik tu emngingatkan saya trend 80an dulu kan? senseng jangan tak senseng hahahaa...

    BalasPadam
  21. Comel nye kakcik.. Yang ngorat kakcik pun hensem...

    BalasPadam
  22. cam izzah ngan hariz dalam ombak rindu : )

    BalasPadam
  23. anak saya susah nak percaya maknya dulu kurus. gambar saja sebagai bukti. majlis ringkas besar berkatnya.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com