Kawan-kawan kakcik

Rabu, 18 Januari 2012

Sebab aku dah makan di jam 10.30 pagi...

... jadi adalah tidak wajar rasanya untuk makan di tengahari pula...

Lontong = RM2.50

Miloaiskurangmanis  = RM1.50

42 ulasan:

  1. alhamdulillah..kenyang

    dah lama sya tak makan lontong

    BalasPadam
  2. alhamdulillah
    cheqna dah hampir 2bulan tak minum ais =)

    BalasPadam
  3. sedapnya lontong akak beli kat mana tu???

    BalasPadam
  4. lama banget iols tak makan lontong...
    sokmo kalo teringin - gi makan kat gerai nasi lemak kg pandan.... veri de yummyyyyyyyyyy!~

    BalasPadam
    Balasan
    1. sedapnya lontong makan ngan nasi himpit, dapatlah ngan milo ais, cukup untuk lunch : )

      Padam
  5. Assalamualaikum Kakcik,

    Rindu nak makan lontong macam dalam gambar!

    BalasPadam
  6. kalau ella makan camni kak, mmg tak da tempat la utk mkn tengahari.

    BalasPadam
  7. sedapnya lontong...lama x mkn..lg byk sambal lg sedap:-D

    BalasPadam
  8. Salam,
    Lontong tu tak minat ... tapi yg lagi satu, bagi sini !

    BalasPadam
  9. Tp Kakcik, dlm pukul 4-5 mcm tu...sy dah kebuluq da!!!

    BalasPadam
  10. saya x berapa suka lontong...hehehe

    BalasPadam
  11. bestnyer lontong. lawan plak milo ais. lengkap!

    BalasPadam
  12. sama ngan kasihibu.... saya pun dah lama tak kena lontong. sebab kedai2 area opis saya, rasa sama jer lontong tuh. dah jemu lak....

    BalasPadam
  13. lama dah tak makan lontong kak chik...teringin pulak dah

    BalasPadam
  14. Salam Kakcik,
    Sedapnye lontong tu...teringat masa kerja dulu, sarapan dgn lontong dgn milo ais jugak... kenyang smp ke ptg ;)

    Ibu negara Peru mmg mudah diingat...hehee LIMA :)))

    BalasPadam
  15. alhamdulillah,dah boleh komen,tq kak!


    kat manaa beli lontong tu kak?,kat sini susah nak jumpa..kaklong suka makan lontong,nak buat sdri..pepaham jer lah...heheheh!

    BalasPadam
  16. kasihibu...

    sebenarnya kakcik makan lontong tu, sebab dah tak tahu nak makan apa! :)

    BalasPadam
  17. Cheqna...

    mama baru 'langgar pantang' sebab dah tak tahan panas sangat! :)

    BalasPadam
  18. Totie@Tomy...

    kakcik beli di kantin je. :)

    BalasPadam
  19. miloais milo...

    lontongnya sedap ya? Boleh lah kakcik cuba nanti. :)

    BalasPadam
  20. Cik Ina...

    memang mengengangkan, tapi masuk petang je - lapo balik! ;-)

    BalasPadam
  21. Wa'alaikummussalam Mieza...

    yang dalam gambo tu, kurang umph! :)

    BalasPadam
  22. kakchik@ella...

    memang penuh perut! :)

    BalasPadam
  23. Ladysirna Fa...

    kakcik tak letak sambal, sebab kakcik tak kuat makan pedas. :)

    BalasPadam
  24. W/salam Dato'...

    nak minum miloais ke?

    Nanti Dato' singgah ke rumah, saya buatkan. :)

    BalasPadam
  25. Pok Amai-Amai...

    samalah kita Fara. :)

    BalasPadam
  26. Livesaver Hamzah...

    kakcik pun bukan minat sangat, tapi dah tak tahu nak pilih apa... :)

    BalasPadam
  27. pB...

    kakcik sekarang lebih suka minum milo panas, tapi sebab semalam cuaca pagi agak panas, kakcik pilih milo ais. :)

    BalasPadam
  28. Marina Monroe...

    kalau lengkap ramuannya, memang sedap, kan Kak Nani? :)

    BalasPadam
  29. ~izan~...

    lepas tu tersandar kekenyangan dan mengantuk! :)

    BalasPadam
  30. eelobor...

    kalau mengadap 'hidangan' yang sama setiap hari, memang menjemukan juga... :)

    BalasPadam
  31. W/salam Marya...

    dah orang Melayu, kan? Hidangan pagi selalunya tak jauh berbeza. :)

    BalasPadam
  32. kaklong...

    terima kasih. Apalah maknanya blog kakcik ini tanpa kawan2... jadi, kena ambil kira keselesaan kawan2 juga. :)

    Lontong tu kakcik beli di kantin pejabat je. :)

    BalasPadam
  33. lontoooooongg!
    fav saya!

    lontong singapore lah paling best! hek3...

    BalasPadam
  34. Salam Kakchik

    MCM MANA LONTONG SINGAPURA YA?

    BalasPadam
  35. Q...

    lontong Singapore ada letak serunding tu ke? :)

    BalasPadam
  36. W/salam mama ju...

    kakcik pun kena tanya Q tentang lontong Singapore tu. :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com