Kawan-kawan kakcik

Ahad, 8 Januari 2012

Sarapan di BBB - satu kebetulan...

Kebetulannya ialah semua blogger yang hadir itu nama mereka/nama blogger mereka bermula dengan huruf A :

Tuan rumah :   

Abdullah Al-Hadi (Dato')

Tetamu :

Acu Sayang
Ayu Akuzle
Anaa
AzeedA

Blogger Azieazah walaupun tidak dapat hadir sama tapi telah mengirimkan set nasi lemak yang sedap untuk kami santap.  Terima kasih Azie.

Semuanya bermula dengan A, tapi tuan blog ini mana 'A'nya?.  Hehehe... A itu adalah AKU.  Perasan pun perasanlah, aku yang taip, aku punya sukalah...

Dato' kata 'kakcik tak payahlah panggil Dato', panggillah panggilan lain yang tidak membezakan kita'. 

Hidangan yang 'disediakan' oleh Dato' dan Datin.

Nasi lemak Azie ini sangat laris hingga tidak berbaki.  Terima kasih Azie.

Ayu, kakcik terperasan wajah kakcik nampak lainlah! (Ayat perasan...hehehe)

AzeedA tu kenapa macam masih bermimpi je?
 

36 ulasan:

  1. wah wah wah mama
    ni yang jeles ni =)

    BalasPadam
  2. hehehe... pergh. sonok r...

    jom baca sekejap =)
    http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/iman-kita.html

    BalasPadam
  3. kalau saya sampai tetibe huruf GB dtg menyelit. heheh.

    *

    muka mak nampak berseri2 dalam gambo tu. auwww... :D

    BalasPadam
  4. nasi lemak...
    perghhh..!!


    jgn ditanya bila nak berdiet..hehehhe

    BalasPadam
  5. kalau tidak ...kena tukar jadi..ACL lah(aku cikLie)..haha, ..pcl tecicir, ada tetamu sendiri kat umah..insyaAllah anda juga bole jd tetamu saya suatu hari nanti...

    BalasPadam
  6. Cheqna...

    kalau dekat, bolehlah join sama. :)

    BalasPadam
  7. SALAM,
    Daging rendang best ... Sape lah agaknya yg bawak benda ni ... Nampaknya, kena bawak daging rendang ni dlm pertemuan akan datang. Azie, tkasih byk2 .... tak dapat hadir tapi kami dapat rasakan masakan nasi lemaknya.
    Tkasih kpd rakan2 semua yg sudi datang menghabiskan separuh hari cuti hujung minggu di rumah LF.

    BalasPadam
  8. L...

    Alhamdulillah, memang seronok menjalin ukhuwah. :)

    BalasPadam
  9. GB...

    kalau ada huruf GB tu, itulah penyerinya. :)

    p/s : nak bodek mak ke? hehehe...

    BalasPadam
  10. Kaklong...

    malaslah nak fikir fasal diet! hehehe...

    BalasPadam
  11. salam...ada nasi lemak kali ini. sedap tu.....tenguk je dah terasa kat mulut

    BalasPadam
  12. PCL...

    InsyaAllah, nanti kita bertamu di rumah PCL pulak. :)

    BalasPadam
  13. W/salam Dato'...

    Kami pun berterima kasih kepada Dato' dan Datin. Seronok rasanya dapat bersantai, bergelak ketawa dan bertukar fikiran begitu. :)

    BalasPadam
  14. PM...

    menambahkan lemak di dalam tubuh tanpa syak lagi. :)

    BalasPadam
  15. Kalu saya hadir, terus tambah lagi 2 AA!

    Terimakasih sudi me“laku”kan Nasi Lemak itu.

    BalasPadam
  16. nasik lemak kak AA tu mmg namapak sedap!!!!

    BalasPadam
  17. mana boleh kebetulan ? saya tak percaya. mesti ada pakatan sulit ni !

    BalasPadam
  18. Mesti seronokkan kakcik bekfes beramai2 mcm tu...kalau saya dtg tambah lg satu A....

    BalasPadam
  19. Azie...

    itulah, kalau tidak memang ada banyak A. :)

    BalasPadam
  20. Kanda AL...

    memang tiada pakatan, tapi kalau tuan daang, bertambah lagi A ... :)

    BalasPadam
  21. Dr Faiz...

    memang sedapppp, tak tippuuuu... :)

    BalasPadam
  22. Ain...

    mesti lagi meriah kalau Ain dan keluarga datang sama. Lain kali, datang ya. :)

    BalasPadam
  23. DATO LF, rendang tu Kakcik yang bawak la. Dia malu nak mengaku! hahahahaha

    BalasPadam
  24. Maaf...

    masa mencemburui kita....

    (kesat air mata)

    BalasPadam
  25. Azie...

    Dato'saja mengusik tu - bukan dia tak tahu! :)

    BalasPadam
  26. gedek!...

    masih ada waktu untuk kita berkumpul lagi. :)

    BalasPadam
  27. LS Hamzah...

    jemputan terbuka dibuat oleh Dato' LF di blog beliau. Terlepas pandang, ya? :)

    BalasPadam
  28. ahahahahha... mmg sy pon perasan gegambo kakcik mmg lain dr kebiasaan. mungkinkah tudung itu? atau kakcik dah tersampuk posing mcm sy bila nmpk kamera? hahaahhaha... begitupun, yg baik jd ikutan, yg buruk jdkan sempadan, yer tak?

    BalasPadam
  29. Ayu...

    agaknya sebab kakcik terlebih ketawa tak? :)

    BalasPadam
  30. eeeeeeee.. ngape boh gambor yg ituuuuuuuuuuu.. nk kene pelok 'arab kakcik nih! tu posing namenye 'ralit dengor stori Dato'
    heheheheh mujor rendang Aku tu mabeles!

    BalasPadam
  31. AzeedA...

    kakcik ni kadangkala memang sengal. Saja cari gambo yang boleh buat 'cerita'... jangan marah aaaaa.... hehehe...

    BalasPadam
  32. tak terkata apa2.. suka sesangat nengok gambo ni sambil tersengih2..

    kakcik, confirm nampak ayu sebab selendang terlebih lilit.. kekeke.. :)

    BalasPadam
  33. Mujur tak tercekik dibuatnya! :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com