Kawan-kawan kakcik

Rabu, 4 Januari 2012

RTK - nak kawan dengan saya tak? ...

'terkujat' dibuatnya bila dia tiba-tiba menjengah di tingkap kereta


30 ulasan:

  1. LS Hamzah...

    tapiiii.. kakcik takut nak kawan dengan dia tu! ;-)

    BalasPadam
  2. SALAM,
    Dalam keadaan sekarang, susah nak cerita fasal perangai binatang ... ada ketikanya rasa lebih selamat dan selesa berkawan dgn binatang macam ni drpd berkawan dgn mereka drpd yg bukan spesi binatang .. maaf kalau tersasar drpd tujuan entri

    BalasPadam
  3. W/salam Dato'...

    memang ada haiwan yang lebih mengerti erti kasih sayang berbanding dengan manusia sendiri... :(

    BalasPadam
  4. besar!
    kalo iols pun akan terkujat kekdahnya!

    BalasPadam
  5. terkejut eks.. hehe.. mesti dia nak cari mknn la tuh..:)

    BalasPadam
  6. mak oi..melompat kat atas cermin keta ke??

    BalasPadam
  7. Mau terkejut kakcik kalau tetiba jengah gini kan hehe

    BalasPadam
  8. milo...

    menag besar - mahu tak terkujat dibuatnya!

    BalasPadam
  9. mama maman...

    siap dia masukkan tangan melalui tingkap yang sedikit terbuka!

    BalasPadam
  10. Acu...

    dia siap 'berjoget' kat cermin depan tu!

    BalasPadam
  11. Qema...

    sampai terjerit2 kakcik dibuatnya!

    BalasPadam
  12. KakCik..
    Dia berkenan nak berkenalan dengan kakcik la tu..hehehe..

    BalasPadam
  13. lyza...

    dia tengok kakcik ada iras2 dia tak? hehehe

    BalasPadam
  14. alamak!nasib tak diterkamnya ke cermin kereta...;)

    BalasPadam
  15. LS...

    dia terkam, tapi tidaklah sampai memecahkan. :)

    BalasPadam
  16. Salam kakcik
    Tengokkan gayanya pun macam samseng kampong dusun. Ini yang dinamakan terkejut beruk ya

    BalasPadam
  17. ada budak opis yang sangat suka ngan spesis ni...=)
    cheqna takut..

    BalasPadam
  18. Ariff...

    hahaha... baru betul terkejut beruknya. :)

    BalasPadam
  19. cheqna...

    mama kalau dia dah datang dekat, memang mama takut. :)

    BalasPadam
  20. Dr Faiz...

    di Tmn TAR, Ampang Jaya je. :)

    BalasPadam
  21. Tak nak kawan sebab badan berbulu..hehehehehe

    BalasPadam
  22. pcl...cool, mamadiana konpom melompat! ..haha

    BalasPadam
  23. Kak Nani...

    tambah pula kuku dan taringnya panjang...

    BalasPadam
  24. PCL...

    kakcik hanya berani bila berlindung dalam kereta. :)

    BalasPadam
  25. He he tetamu tak diundang ni.

    Datang tak bagi salam, main intai2 jer, mana orang nak kawan!!!

    BalasPadam
  26. Kak Ani...

    kalau bagi salam elok2, mesti orang tak risau nak berkawan, kan? :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.