Kawan-kawan kakcik

Rabu, 4 Januari 2012

RTK - Bougainvillea dan Hibiscus...




17 ulasan:

  1. SALAM,
    Tak tahu tetapi GadisBunga tahu dan kenal !

    BalasPadam
  2. bunga rayer gan bunga kertas betul x???

    BalasPadam
  3. Sallam kak cik,

    kat atas tu bunga kertas,
    kat bawah tu bunga raya.

    BalasPadam
  4. kenal sebab kat rumah mak banyak tanam bunga tu....

    BalasPadam
  5. Minat sangat dengan bunga kertas...sejenis tanaman hiasan yg senang hidup di mana2 pun.

    BalasPadam
  6. suka tengok jer gambar bunga, tak reti nak bela sebab takder masa... nanti jadi kes naya jer...

    tu bunga kertas yng bukan kertas dan bunga raya yng sentiasa raya...

    BalasPadam
  7. salam kak..
    dua2 bunga peberet saya tuh..

    BalasPadam
  8. Mak saya tanam dua2 pokok bunga ni :)

    BalasPadam
  9. kedua-dua bunga tu meriah dan cantik.

    Apa bunga pun pada kak ani semua cantik.

    BalasPadam
  10. acu suka bougainvillea putih
    cantik je bila bersatu dengan daun nye yang hijau :)

    BalasPadam
  11. saya cuma kenal bunga jer.... nama penuh dia tak tau

    BalasPadam
  12. ceria sungguh bunga nie ye kak cik...
    happy new year kak cik

    BalasPadam
  13. Angahhhhhh....

    angah pergi mana???????????

    BalasPadam
  14. baik-baik keluar rumah malam-malam tu Kak!!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com