Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 13 Januari 2012

Jumaat tanpa kata (JTK) - Agak-agaknya kita terlibat atau tidak? ...

klik gambar untuk imej yang lebih jelas.




17 ulasan:

  1. Tak terlibat langsung kakcik... :)

    BalasPadam
  2. alhamdulillah
    cheqna tak terlibat =)

    BalasPadam
  3. Setakat ni takder...lebih suka mengugel.

    BalasPadam
  4. opps, tak privacy kan lg gambar lama

    BalasPadam
  5. moga2 tak de yg terlepas untuk tatapan umum tu, tp kalau ada trjumpa...inform ye mak :)

    BalasPadam
  6. Salam

    Moga gambar yg saya papar memenuhi syarat, Saya ingin blog saya jadi blog dokumnetasi bg saya .

    BalasPadam
  7. nauzubillah..
    sherupe le kite kakcik.. teman baghuu je post 'jemaat tanpa kata' ganti RTK

    BalasPadam
  8. sebab tu kena hati2 sentiasa kan kakcik... saya rasa saya macam tak terlibat, tapi kalao ado sila la kabo.. boleh ditarik balik gambo tu.. ehh gambo masa tadika tak tutup aurat ok kot.. alaaa kakcik gambo tu laa.. :)

    BalasPadam
  9. Artikel ini juga tak de kena mengena dgn mereka-mereka yang memang tidak menutup aurat di mana-mana kerana mereka takkan terasa pun..aduhai..

    BalasPadam
  10. ape2 pon tebuk dada tanye sendirik..hehhehe...

    bergantung pada diri sendirik...heheh

    salam pagi jumaat akak..:)

    BalasPadam
  11. Ya Allah! Semoga kita semua diampuni Allah SWT!

    BalasPadam
  12. Itu yg selalu saya pesan dekat anak2 saya Kakchik..bukan sahaja gambar....tulisan pun saya pesan kan juga...Menulis lah perkara yg elok2..

    BalasPadam
  13. minta ditegur sekiranya terlanjur...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.