Kawan-kawan kakcik

Rabu, 7 Disember 2011

RTK - Santai...



17 ulasan:

  1. dia orang pun hidup berpasang-pasangan kan !

    BalasPadam
  2. Apa agaknya yang disembangkan tu, ya?

    BalasPadam
  3. bersantai atas kereta tu yg tak leh blahhh...hahahah!

    BalasPadam
  4. sungguh santai, jinak pulak tu. jangan gigit orang pulak

    BalasPadam
  5. Menumpang kakcik... tak ada kereta sendiri:)

    BalasPadam
  6. Nak tumpang sesapa yang lalu ke bandar baru bangi 18 Dis nanti.. siap je pisang banyak2 ya

    BalasPadam
  7. kat tepi opis acu nie ada hutan
    ada banyak jugak beruk2 tu
    setiap kali lalu balik keja
    acu akan ngusik atau bergaduh dgn beruk2 tu...seronok pula bila dapat respond..hehehehee...

    BalasPadam
  8. baik tengah bertenggek...heheh

    BalasPadam
  9. Tina...

    di Taman TAR, Ampang Jaya, Selangor. :)

    BalasPadam
  10. terima kaseh kerana tak siarkan gambar saya sedang bertenggek!

    BalasPadam
  11. yang ni nampak gambar atas je...2eko duk melepak hihihihi....

    BalasPadam
  12. kita tengok dari dalam kereta sebab dorang dah concour kat luar kereta.. hehehe..

    kenangan: adik sepupu pernah kena gigit dengan monyet 'nakal' semasa tunggu teksi nak balik dari Bukit Cahaya Seri Alam.. nasib baik takde pape..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.