Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 4 November 2011

Salam Aidil Adha...



notahatiyangsayupilu : tiada lagi ayah, tiada lagi ibu.  Tiada lagi kampung untukku kembali bertamu, tiada juga pandangan sayu dari mata yang kuyu dan layu...


22 ulasan:

  1. Salam Aidil Adha buatmu dan keluarga kakcik...moga ada pengorbanan yg tak akan diperlihatkan...

    BalasPadam
  2. mak ayah masih ada.
    baru bygkan kalau mereka tiada pun sy dah nanges.kalau betul2 takde..
    camne la saya nanti

    BalasPadam
  3. Salam Aidil Adha utk Kakcik sekeluarga..sahabat dan rakan taulan masih ada ...insyaAllah akan terubat jua bila berjumpa nanti.

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. salam aidil adha kakcik dan keluarga..

    BalasPadam
  6. Assalamualaikom kakcik..

    same le kite. jemput le nyinggah teman ade d ghomah hr senin tp kabor dulu ye :)

    slamat raye!

    BalasPadam
  7. Selamat Menyambut Hari RAya Aidil Adha kakcik sekeluarga.. saya pun tak balik kampung..

    BalasPadam
  8. selamat Hari Raya AidilAdha buat kakcik dan keluarga..
    moga ceria2 di hari yg mulia ini..

    BalasPadam
  9. salam aidiladha jugak buat kak cik sekeluarga

    BalasPadam
  10. Salam Aidil Adha utk KakCik sekeluarga.. :)

    BalasPadam
  11. Mak abah saya raya sama saya..Happyyyy..

    Selamat Eid ul Adha ye Kak..

    BalasPadam
  12. Samalah kita kak. Dah tak de mak ayah tapi Ate masih beruntung masih punya ibu tiri yang tinggal bersama dan dah macam mak sendiri. Selamat Hari Raya Aidl Adha kakcik.

    BalasPadam
  13. Salam Aidil Adha buat Kak Cik sekeluarga...

    BalasPadam
  14. salam aidiladha kakcik...
    saya otw blk kg ni, utk bertemu keluarga tercinta.

    BalasPadam
  15. SALAM AIDIL ADHA KAK CIK DAN KELUARGA

    BalasPadam
  16. Selamat menyambut Aidil Adha, semoga setiap pengorbanan memberi makna yang sangat besar kepada kita semua...

    BalasPadam
  17. tak mengapa. masih ada lagi nafas untuk dihela. bermakna: masih ada lagi kesempatan untuk berHari Raya!

    BalasPadam
  18. slamat hari raya kakcik... namun kita masih ada suami dan anak2 kan


    kita bahagiakan mereka.... itulah pengorbanan kita

    BalasPadam
  19. salam aidil adha juga buat akak sekeluarga

    BalasPadam
  20. salam aidiladha kakcik & keluarga. moga anak2 penyeri di pagi raya...

    BalasPadam
  21. Assalamualaikum kakcik...

    Salam aidiladha...Kullu am wa antum bikhair & Taqabballahu minna wa minkum.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.