Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 11 November 2011

Pecahlah bekas air mak tu, anak oiii...




Asalkan anak-anak gembira dan tidak terjadi kemalangan, ikutkan sahajalah.  Tapi... nanti bila terima bil, jangan buat-buat pengsan pulak.  (~_~)

notayangsamasekalitiadakenamengenadengancatatandiatas : aku baru tahu ada betik yang namanya 'betik sekaki'.  Itu pun selepas menerima sms dari Tesco tentang tawaran harga mereka.  Ingatkan salah eja, lalu aku meng'google'.  Eh! betul ada rupanya...

 

34 ulasan:

  1. hhhaaaa.. bdk2 mmg suka main air.. pening nnt mak nak byr bil air ye..:)

    BalasPadam
  2. Hehehe.... kakcik kakak jadi seronok pulak hingga ketawa sendiri tengok adik dgn budak tu boleh muat pulak tu hihi... kelakar betulah...:)

    BalasPadam
  3. mama maman...

    sebenarnya, kakcik juga suka kalau dapat berendam dalam kolam mandi. :)

    BalasPadam
  4. Kakzakie...

    itulah telatah anak-anak kakcik. Budak kecil tu anak kepada adik perempuan kakcik (sepupu BS lah), memang hubungan mereka sangat rapat. :)

    BalasPadam
  5. rs macam pernah tengok tong air tu...hehe

    BalasPadam
  6. Wani...

    tapi tak dibuat bekas bancuh air tau! ;-)

    BalasPadam
  7. hihihi,
    bestnya berendam.

    pisang kaki tahu, betik sekaki belum jumpa lagi, first time dengar

    BalasPadam
  8. SALAM,
    TOLONG CARI YG LEBIH BESAR, TAPI UTK LF DAN ISTERI JE !

    BalasPadam
  9. hehehehe anak2 akak dulu2 kalau berendam macam tuh, akak terus akan tonyoh2 kaki tangan mereka sebab daki dah kembang, senang tanggal..hehehehe

    BalasPadam
  10. eLL...

    kakcik pun baru tahu tentang betik sekaki tu. :)

    BalasPadam
  11. W/salam Dato'...

    hehehe.. kawasan rumah Dato' kan luas. Bolehlah buat kolam (entah2 memang ada, tak?) :)

    BalasPadam
  12. Kak Nani...

    bab menonyoh anak-anak waktu mandi tu, suami saya yang rajin buat. :)

    BalasPadam
  13. bekas air tu besar eh???
    adik yg chubby oun muat masuk tu... berdua plak tu!

    BalasPadam
  14. milo...

    bekas tu besar juga. Dibeli masa krisis air dulu.

    BalasPadam
  15. huhuhu..anak2 kaklong dlm baldi kecik tu lah suka sngt nak masuk...tapi kaklong selalu pantau,takut terjadinya apa2 yg tak diingini..kannn..

    BalasPadam
  16. sama lah ngan hero saya si Muaz, asyik nak mandi jer. tengah2 malam pun nak main air kat dalam bilik air

    BalasPadam
  17. wah...syok nya berendam dalam besen tu

    BalasPadam
  18. Kanak2 Dan air mmg tak boleh dipisahlan hihi

    BalasPadam
  19. kalau kita masuk berdua, agak2 muat tak kakcik?

    BalasPadam
  20. tu br men air kt umah kalu kt sg mau kering tekak mak nyer ;-)

    BalasPadam
  21. kak cik .. sebelum ni sy beli kolam .. pas tu anak2 asyik nk berendam je terus sy simpan ... haha .. budak2 mmg suka air...

    betik sekaki tu agaknya rupa camana .. pisang kaki tau lah... hehe

    BalasPadam
  22. dulu bilik air kat rumah kg ada kolah kecik...ngam2 boleh berendam. air pun murah2 je..tak pun terjun sungai atau kolam...ehehehe

    BalasPadam
  23. hmm beledi ghomah teman dh bochor akibatnye perbuatan cenggini..

    BalasPadam
  24. aduhai.. kakcik.. yang masuk dalam tong tu pun boleh tahan jugak... hehehe.. bebudak ni mana dan je kan.. seronok tengok.

    BalasPadam
  25. Assalamualaikum Kakcik,

    Budak2, apa pun boleh menjadi mainan kepada mereka. Yerlah budak2 selain berbaik, apalah lagi kerja yang mereka ada kan.

    BalasPadam
  26. salam kenal,
    wahh wahhh seronok nya main air dalam besen...anak2 saya pun sama...

    BalasPadam
  27. anak2 kecil ngan air tidak dapat dipisahkan... tak kesahler asalkan bahagia...

    BalasPadam
  28. ahahah kak .. budak2 nie kalau dpt main air .. dlm apa2punn sanggup tau ekekek :)

    BalasPadam
  29. pastinya anak2 suka mandi manda dan bermain air di tempat tuh....
    klu lupa tutup air..hik2.. boleh banjir pulak..

    BalasPadam
  30. haha..
    ni la yang paling best utk budak2..
    kin aritu balik kmpg, adik-adik terus terjun kolam..haha

    BalasPadam
  31. Ya Allah, budak -budak kalau ngan air tak dapat dipisah. belikan yg besau lagi skit kak chik.kui kui kui

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com