Kawan-kawan kakcik

Isnin, 5 September 2011

Syawal ke 2 di Pasar Chow Kit ...

Lengang selengang-lengangnya hinggakan tikus boleh menari dangdut sesuka hati di mana-mana!








45 ulasan:

  1. ada snap ke gambar tikus tu kakcik :)

    BalasPadam
  2. mujur tak snap gambar tikus..
    takut tikus..;p

    BalasPadam
  3. Wani...

    geli punya pasal, tak terakam gambar tikus tu!

    BalasPadam
  4. Diana...

    kakcik bukan takut, tapi geli!

    BalasPadam
  5. rajin kakcik melawat site... hhhaaaa...

    BalasPadam
  6. mama maman...

    kakcik ikut je ke mana suami kakcik bawa. :)

    BalasPadam
  7. SALAM SYAWAL,
    NAK CARI APA KE SANA, KAKCIK? NAK CARI BARANG2 UTK BUAT OPEN HOUSE KE?

    BalasPadam
  8. W/salam Dato'...

    saja ronda2, tengok apa yang ada. :)

    BalasPadam
  9. sgt kosong....raya sungguh kan....hehehehhe....

    BalasPadam
  10. rasa lega sekejap.. jauh dari kebisingan kota.. tapi tak best pulak sebab tak dapat beli barang harian.. ai dah lamaaaaaaaaaaaaa sgt tak pergi sana.. kalau disuruh pun ai takmo.. hikhikhik..

    BalasPadam
  11. mula tu ingatkan yang oakai baju oren tu tikus heheee....
    alahai kakcik dah banyak entri, saya nak start satu pun lum ada mood lagi....

    BalasPadam
  12. ahahah saya mencari jugak si tikus tadi ekekke :)

    BalasPadam
  13. hmm..kakcik, lengang betul ye..so jumpa x satu dua brg yg kakcik carik tu..

    BalasPadam
  14. Setahun sekali 'depa' tu nak Raya... apa salahnya!

    BalasPadam
  15. Sejak bukan lagi “orang kita” yang menguasai Chow Kit, saya dah tak ada hati nak pegi sana...

    Syawal 7th: Beraya di Rumah Orang, Jangan Perasan Rumah Sendiri...

    BalasPadam
  16. Boleh main galah panjang kat situ hihihi

    BalasPadam
  17. dia org tu masih beraya lagi..tu y kosong jer...

    BalasPadam
  18. ingat kacik yg joget dangdut tadi hehe..

    selamat hari raya kak cik :)

    beraya di kl ke kak?

    BalasPadam
  19. LadyZul...

    memang raya sungguh. :)

    BalasPadam
  20. aizamia...

    pertama kali rasanya kakcik pergi ke Chow Kit keradaan begitu lengang. Nak letak kereta langsung tak ada masalah. :)

    BalasPadam
  21. Q...

    kalau tikus sebesar itu, nak ambil gambar pun kakcik tak berani!

    Kakcik TERPAKSA buat catatan kerana di sinilah terdapatnya kawan2 kakcik (nampak sangat kakcik ni tak ada kawan, kan?) ;-)

    BalasPadam
  22. ieda...

    lenkali kakcik ambil gambo tikus tu! :)

    BalasPadam
  23. Fatin...

    tak jumpa apa2 pun. Akhirnya cari di pasaraya je...

    BalasPadam
  24. IM...

    takkan kita je yang tahu beraya, kan? :)

    BalasPadam
  25. Azie...

    Abg Mus rajin masuk ke Chow Kit tu, seperti biasa kakcik hanya jadi pemerhati. :)

    BalasPadam
  26. Mimi...

    nak main tengteng pun boleh. :)

    BalasPadam
  27. Ainnoraini...

    sekarang ni Chow Kit dah sesak kembali.

    BalasPadam
  28. Rina...

    kalaua kakcik yang berdangdut, runtuh Chow Kit tu.

    Ya, kakcik beraya di KL. :)

    BalasPadam
  29. Assalamualaikum Kakcik, Selamat beraya! Aik ni mesti peniaganya ramai pendatang ni, nak balik Msia takde bot atau tongkang...ha ha!

    BalasPadam
  30. geli tikus....bace dan taip perkataan tu pun terasa kegeliannye...fobia sungguh kat binatang tu hik3

    BalasPadam
  31. hihi,tajuk n3 akak ni comel..ada tak yg goyang inul kak?

    BalasPadam
  32. Wa'alaikummussalam Yong Halima...

    masa tu baru raya kedua, semua orang masih sibuk beraya. Kakcik dan suami je yang takde kerja pergi jengah pasar tu! :)

    BalasPadam
  33. Fiza...

    kakcik pun sangat geli dengan tikus. ;-)

    BalasPadam
  34. ~izan~...

    tikus tu baru nak goyang gerudi, nampak kakcik pegang kamera terus dia lari...hehehe...

    BalasPadam
  35. tikus pun beraya sakan.. hehehe

    BalasPadam
  36. Niez...

    tapi mesti tikus2 tu kelaparan sebab pasar kosong. :)

    BalasPadam
  37. dedolu ghajin juge teman+ya habibi 'menyopping' di choket nun.. lpeh beli2, makan mi sup + ayor kelape mude.. :D
    *ate bab makan aje diingatnye*

    BalasPadam
  38. AzeedA...

    teman ghajin ngikut Cik Abang pergi je, pahtu duduk dalam kete sementaghe dia nyopping kat dalam paso tu. :)

    BalasPadam
  39. Fazz @ Halila...

    entah macamana komen Fazz boleh masuk ke folder SPAM! :(

    BalasPadam
  40. tapikan kakcik...kengkadang tu tak ramai kawan pun elok jugak, ramai sangat pun adakalanya memeningkan kepala heheee...

    catatan dari sebuah pengalaman....

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com