Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 17 September 2011

Senja indah di Sg Dua, Kepala Batas...












30 ulasan:

  1. cantiknya ciptaan Allah..yg ambil ni pun mc pro.

    BalasPadam
  2. salam buat kakcik..

    selalu kakcik ambik gambar awan, langit dan matahari.. sentimental sungguh kakakku ini hihihi..

    BalasPadam
  3. cantik kakcik
    nampak keemasan warna langit

    BalasPadam
  4. Berjalan saja ler kakak kita yang sorang ni. Tapi mesti best, kan?

    Borong jeruk kah?

    BalasPadam
  5. setiap minggu ke pantai kami akan ikut jalan ni..:)

    BalasPadam
  6. assalamualaikum..
    entah kenapa..tetiba terasa tenang apb membuka blog kakcik..

    terpaku kejap..melihat panorama keindahan alam dan langit...terasa betapa kerdilnya kita di bumi Tuhan yee kakcik..

    BalasPadam
  7. subhanallah

    Cantik viewnya. Di tempat saya, susah nak cari tempat yg ada view begini wpun dekat dgn sungai juga. :)

    BalasPadam
  8. Ya Rabbi kakcik...

    kakcik ker yg 'tangkap' gambar tuh?
    bagi saya tersangatlah indahnya, tepat dan bermakna...

    ni yg buat tgn gatal nak tukar profesyen heh...nak main ngan berus dan canvas balik weee....

    tahniahlah kakcik, awak mmg berbakat, saya suka setiap gambar awan gemawan lakaran Yang Maha Esa tu...

    BalasPadam
  9. masa pegi penang tahun lepas, saya singgah ke permatang pasir, kemudian ke sungai dua pekena mee udang dulu baru masuk ke pulau

    BalasPadam
  10. Kakcik, dah senja kenapa main kat luar lagi nih? Masuk rumah..hehehe

    BalasPadam
  11. kakcik...cantik sunset di tengah bendang.. pi makan nasik bersila lahaq kepaq ka? {teruiq tukaq slang penang. heheh}

    BalasPadam
  12. Ida...

    walaupun kakcik tak begitu pandai merakam gambar, keindahan alam tetap menjadi tarikan buat kakcik. :)

    BalasPadam
  13. W/salam Adikku Samad...

    walaupun kakcik kelihatan kasar secara peribadi, tapi jiwa kakcik tetap ada seninya. Hehehe...

    BalasPadam
  14. Dr Hanie...

    kecantikan yang membuat kakcik teruja. :)

    BalasPadam
  15. Papa Mifz...

    tanda kebesaran Ilahi. :)

    BalasPadam
  16. Azie...

    kakcik beli jeruk yang dipesan teman sepejabat sahaja (itupun di Kepala Batas, bukan di Tanjung). :)

    BalasPadam
  17. Diana...

    indah pemandangannya, kan? :)

    BalasPadam
  18. Wa'alaikummussalam Sal...

    memang terasa sangat kerdilnya diri melihat tanda kebesaran Ilahi. :)

    BalasPadam
  19. Sufia...

    kakcik paling suka tengok langit waktu mataari terbit dan terbenam. :)

    BalasPadam
  20. Q...

    ya, kakcik yang rakam semua gambar tu. Alhamdulillah dapat suami yang mengerti, sanggup perlahankan kereta untuk isterinya ambil gambar. :)

    Q pandai melukis,ya? Kakcik langsung tak pandai. Lukis kucing jadi cacing! hehehe...

    BalasPadam
  21. eelobor...

    kali ini kakcik tak sempat ke Pulau. Lagipun, anak2 tak ikut. Klau dia orang ikut, mungkin juga pergi sekadar bawa mereka naik feri. :)

    BalasPadam
  22. Kak Nani...

    kalau tak main kat luar, tak dapat tengok matahari terbenam...hehehe.. :)

    BalasPadam
  23. Cyana...

    tak sempat nak makan nasik kandaq punnn... :)

    BalasPadam
  24. rugilah cik ina tak pegi hari tu, cantik permandangan tu.

    BalasPadam
  25. Kakcik,
    Tak takut charlie ke.Senja kat sini dia orang banyak keluar tau.

    BalasPadam
  26. Cik Ina...

    memang sangat mempesonakan pemandangan itu. :)

    BalasPadam
  27. Cikgu...

    saya ambil gambar dari dalam kereta sahaja. Masa tu dalam perjalanan dari Sunway Hotel Seberang Jaya ke Hotel Seri Malaysia di Kepala Batas. :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.