Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 17 September 2011

17 Syawal di Kepala Batas, Pulau Pinang...

... di tempat tiada helang, kata belalang 'akulah helang'...



Pn Cyana, ok tak baju Melayu Mr Bob ni? (~_~)


Ingat Jaclyn Victor saja yang boleh guna mikrofon di dahi ke?


Aku tiada dalam gambar kerana aku yang merakam gambar ini. (^_^)



16 ulasan:

  1. Salam Kakcik,

    selamat menjamu selera nasi kandaq!

    BalasPadam
  2. program ni jelajah 1 malaysia ke kakcik?

    BalasPadam
  3. assalamualaikum my dear KakCikS:)

    ...jauh akak meraya tuu..
    :)

    p/s: ..gambar mic kat dahi tuu..mesti pitching suara sama ngan jaclyn victor tuu...hehehe

    BalasPadam
  4. raya sakan kakcik...
    kaklong tahun byk duk umah jer kak..tak kemana-mana pun...

    BalasPadam
  5. Dr Hanie...

    program jamuan hari raya Bernas yang suami kakcik hadir sebagai wakil ibu pejabat (bila bos2 besar tak dapat hadir, suami kakcik hadir sebagai wakil walaupun beliau hanya seorang pemandu). :)

    BalasPadam
  6. wah jauh nya nak pegi jamuan raya nie..... hihihihi

    BalasPadam
  7. Wah kak cik..syoknya jalan2..keja bernas yer?dulu ayah saya pon keja kat bernas tapi dah pencen..hehe

    BalasPadam
  8. Sesekali dapat raya di tempat jauh begini seronok juga kan kak cik! Mesti ada menu istimewa nie......

    BalasPadam
  9. microfon di dahi ??? hahaha.. tak boleh blah...

    kalau BS bergambar dgn anak saya, tentu ramai yg sangka dorang adik beradik.. anak saya baru darjah 3 tapi berat badannya 65kg.. obes yg ekstrem hihihi..

    BalasPadam
  10. nangis Jac nengok tau!!!

    tercabar!!

    BalasPadam
  11. kakcik...wahh mr Bob skali pakai baju melayu segak bersampin.. mcm nk gi kenduri jek.. eh eh, mmg la kenduri kan? hehe.

    bestnya...bilalah sy nk jadi wakil cmtu.. bley balik kg skali. ahaks.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com