Kawan-kawan kakcik

Rabu, 3 Ogos 2011

Rasa nak makan durian....




25 ulasan:

  1. Assalamualaikum Kakcik,


    Sedapnya nampak durian dalam gambar kakcik tu.

    Tapi kak ani dah tak boleh makan durian, gula dan tekanan darah dalam badan menegak naik. Kolestrol pun tinggi.

    Hai nasiblah....

    BalasPadam
  2. saya pun ada rasa2 nak makan kak...
    tp bila buka cpt je kenyangnya

    BalasPadam
  3. haritu ada buffet durian, bayar rm10 makan sampai pengsan kat kota damansara. kalau tau saya dah roger kakcik.

    BalasPadam
  4. Sedapnyaa..tgk doyan tuh..makan byk kali pun tak penah laa nak muak2.. :)

    BalasPadam
  5. sedapnya kalo dapat makan pulut-durian kan???

    BalasPadam
  6. tak payah rasa-rasa, beli je kalau nak makan

    BalasPadam
  7. weeiii..best!!1 nasib baik pusa kalau bkn bulan puasa dah lari cari dah.. (,")

    BalasPadam
  8. eee...tu wat serawa makan ngan pulut atau roti jala best tu...

    kakcik ni...mcm sahih jer...berisi.
    ngeeee...bek pi check doktor..

    BalasPadam
  9. dah 2 malam, makan durian tengah2 malam... bila anak2 dah tidor.. haha, mak pak kedekut, sebab anak2 suka giler makan durian.. kalo bukak tu dapat kat dia orang sajer...

    BalasPadam
  10. terliur dah tgk durian ni kak cik!huhu

    BalasPadam
  11. mmg sodoppp...
    tp bulan posa ni tak boleh mkn byk2kan...

    BalasPadam
  12. Salam kakcik
    Kalau saya, sudah lama tewas. Bukan tewas dengan makan tapi tewas dengan membelinya. Cantiknya isi.

    BalasPadam
  13. as salam kakcik..

    sedap..isi kuning lagi manis..
    selamat berbuka ngan durian yee

    BalasPadam
  14. huhuhu...kalau terasa nak makan tuh, ada baik nya makan jer akak. besttttt

    BalasPadam
  15. Ate kaki durian..pantang tengok mesti teringin mujur duit tak ada, kalo tidak mau Ate dapat kincing minis :).

    BalasPadam
  16. Sedapnya kak Cik, terus mengidam hehe

    BalasPadam
  17. sabar je lah......durian idaman kalbu...uhukz...uhukz....

    BalasPadam
  18. seminggu lalu saya beli 2 biji durian. sampai sekarang ada lagi separuh dengan kulit2 dalam peti sejuk. sebabnya durian itu terlalu bagus, makan dua ulas je dah tak lalu lagi.

    BalasPadam
  19. assalamualaikom!
    *keliyoran*

    ate gambor 'wordless', komen pon wordless ke kakcik uuuuuuiiiii..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.