Kawan-kawan kakcik

Khamis, 21 Julai 2011

Kata-kata...



Adakalanya hati kita lebih selesa untuk
berkata-kata dengan sesuatu yang
langsung tidak tahu berkata-kata!




30 ulasan:

  1. bila baca petikan kata-kata paklah tu, saya langsung tak tahu nak kata apa !

    BalasPadam
  2. Ini wordless thursday yang ada kata-kata...

    BalasPadam
  3. senyum...tak perlu kata apa2...hehehhe

    BalasPadam
  4. Ada juga yg pandai berkata-kata tapi kata org kita "cakap tak serupa bikin" :)

    BalasPadam
  5. makcik~~botol tu kan,yang lain semua da dapat~cuma makcik je yang belum~saya check guna shipment tracker citylink barang tu statusnya masih berada kat cawangan citylink kat cheras.saya da kol banyak kali tapi takde siapa angkat.nanti kalau makcik ada masa kol no. ni ble?

    citylink cheras 03 9281 0933

    no rujukan : 060302930925187

    *serius saya rasa ralat sebab botol tu tak sampai lagi kat makcik sedangkan yang lain dari johor melaka negeri 9 semua da dapat~haih~

    BalasPadam
  6. speechless..
    tak tau nak kata apa..

    BalasPadam
  7. iols nampak gambo bantal tu...
    rasa best sangat2 kalo dapat lelap mata kat bantal tu kan????

    BalasPadam
  8. Kanda AL...

    sambil tak tahu nak kata, otak saya berfikir juga .... 'selarikah......????'

    BalasPadam
  9. Myri...

    bukan kata-kata kakcik tapi... :)

    BalasPadam
  10. Cheqna...

    kata-kata dah betul........

    BalasPadam
  11. Ajumohit...

    senyum itu sedekah. :)

    BalasPadam
  12. Kakzakie...

    kakcik juga kadangkala begitu - apa yang kakcik kata, bukanlah apa yang sebenarnya kakcik lakukan! ;-)

    BalasPadam
  13. Bujal...

    mungkin botol tu tak sudi nak berkawan dengan makcik!

    Eh! mungkin masa orang tu hantar, tiada siapa yang menyahut panggilan. Sehingga tengahari, dua orang anak makcik (Bangcik dan Adik), ada di rumah sebelum mereka ke sekolah...

    BalasPadam
  14. Aizamia...

    ada ketikanya diam itu adalah lebih baik. :)

    BalasPadam
  15. miloais...

    kusyen itu adalah peneman kakcik sepanjang perjalanan pergi dan balik Kuala Terengganu. :)

    BalasPadam
  16. saya baru check tadi~botol tu baru bergerak keluar dari citylink cheras kul 8.41 pagi~harap hari ni sampai~~hu~~

    BalasPadam
  17. Salam kunjungan.. blog menarik :)

    zu-
    http://www.zuwairiaiman.com

    BalasPadam
  18. nasib baik bantal tak boleh berkata apa, kalu tidak, jemu ngan saya, asyik menanggung beban tampung kepala saya yg berat ni. hahahaha

    BalasPadam
  19. bujal...

    terima tak sms makcik? Botol itu telah selamat sampai ke tangan Budak sepet. Dia minta izin untuk buka. Makcik dah beri keizinan itu, dan dia minta pula nak bawa ke sekolah. :)

    Terima kasih banyak2 ya...

    BalasPadam
  20. Ramai pulak dah berWordless sekarang ni.


    huhu..

    BalasPadam
  21. bobhandburry...

    terima kasih. :)

    BalasPadam
  22. Niez...

    kusyen tu pun rimas dengan kakcik yang MONTEL ni agaknya! ;-)

    BalasPadam
  23. Anaa...

    tertinggal kat rumah la pulak kusyen tu. :)

    BalasPadam
  24. Reen...

    akibat bila tidak tahu nak tulis apa! :)

    BalasPadam
  25. kasihan pak lah, kat negara ni orang jalan lurus susah nak jadi pemimpin.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com