Kawan-kawan kakcik

Rabu, 15 Jun 2011

Pandai pun...

Ingat lagi tak kepada CATATAN INI?



akhirnya...

v

v

v



cepat juga  Mark Zuckerberg tu belajar, ya?
(dah perasan kepada perubahan di atas beberapa hari lepas)

'Orang Kita' sahaja yang mengada-ngada suka pelat-pelatkan lidah!


'Adik rasa, kan Mak ... Mark Zuckerberg tu
tak tahu apa-apa pun pasal Bahasa tu. '



22 ulasan:

  1. Hihi bagus cepat sedar kesalahan dan perbaiki..cintailah bahasa kita.

    BalasPadam
  2. Tapi kadang-kadang ada gak tersalah & menyalahgunakan bahasa ni huhu

    BalasPadam
  3. kakcik nie pun ala2 ww....

    hehheeh.... mark dah terro melayu ko....
    hehehhehe

    selamat hari rabu kak

    BalasPadam
  4. bukan sengaja nak pelat...nak exercise lidah lah har3...

    BalasPadam
  5. cepat dan pantas!

    herus heols pehem behese meleysie...
    hahahahha

    BalasPadam
  6. Betul tu dik... dia pun tak tahu apa itu Bahasa. Nak belitkan lidah...

    BalasPadam
  7. cepat ye... tukang translate tu baca kot n3 yg lepas hehehe

    BalasPadam
  8. bagusnya dia kak bila tersedar cepat2 perbaiki kelemahan...

    BalasPadam
  9. dia baru belajar bahasa malaysia hari tu...
    maaf jer lah kannn...

    BalasPadam
  10. tak pun dia baca blok kak chik, tu yang dia pegi betulkan tu. cayalah . Mana tahukan kak chik.

    BalasPadam
  11. pokcik mark tu takleh buat sambil lewa dah. sebab dgr2nya ramai org dah mula tutup akaun fesbuk sebab dah bosan. heheh!

    BalasPadam
  12. wahhhhhhhh.....
    Mark Zuckerberg baca blog kakCik laaaa......

    :)

    BalasPadam
  13. Saya membca tajuk saja. - Smts

    yes no

    BalasPadam
  14. Assalamualaikum KakCik, Mark Zuker banyak peminat!

    BalasPadam
  15. salam

    agaknya si mark tu datang
    baca blog kakcik nih...gempak ah!

    BalasPadam
  16. tukang buat fesbuk kene peka kak cik ttg bahasa sb kita nilah peminat deme..hehe

    BalasPadam
  17. huhuhu, nak bukak kelas bahasa untuk si mark secara percuma

    BalasPadam
  18. orang melayu pun ramai yang tak pandai bahasa melayu.. ish..ish..

    BalasPadam
  19. tak perasan plak.....ahakz....baru taw ni....ahakz

    BalasPadam
  20. bagus laa si Mark Zuckerberg nihh..
    kiranya belajor dari kesilapan ni..:)

    :)

    p/s:
    moga akak sihat2 di sana
    :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.