Kawan-kawan kakcik

Khamis, 28 April 2011

Mari menonton youtube dan nilaikan sendiri...

41 ulasan:

  1. makcik~~ofis saya mana ble bukak youtube~~haih~~

    BalasPadam
  2. bujal...

    alaaa... rugi laaa.. ;-)

    (kat ofis makcik pun ada waktu je boleh tengok youtube!)

    BalasPadam
  3. KOG...

    kat ofis kakcik, boleh buka (termasuk fb) di luar waktu kerja dan waktu rehat je...

    BalasPadam
  4. mmg mcam ada yg tersirat di sebalik tersurat..rasa tak selesa jugak sbb benda2 mcm ni kejap jer mudah diambil kesempatan dan diguna pakai oleh penonton remaja..

    peliknya boleh diterima dan setakat ni belum ada orang tegur...

    setakat nih saya suka sepah dan nabil, cuma berkesempatan tengok youtube - mmg terbahak2...nak tengok live asyik clash ngan kesibukan memasak...

    BalasPadam
  5. kakakku kakcik..

    saya suka Jambu ngan Sepah..

    merujuk pd video..
    pada saya ia menceritakan ttg kebodohan lelaki.. juga perempuan yg bersikap 'jalang'.. eloklah tu..

    BalasPadam
  6. Kakcik - tak lawak pun kan? kan? kan?

    BalasPadam
  7. YA ALLAH kak,

    Sal Maharaja Lawak ni lah, broadband saya naik sal anak2 tgk u tube.

    Then astro pun naik naik. Depa mintak langgan..Haruuu..Ikut kan lah sesekali kan kak..

    BalasPadam
  8. salam kakcik,

    emmm....macam-macamkan..

    tapi ati tak pernah sempat
    nak tgk maharaja lawak ni

    BalasPadam
  9. video apa ni? takleh buka utube ler kak cik isk isk:(

    BalasPadam
  10. Kakak memang tak langgan astro jadi tak pernah pun menonton lawak ini. Yg ini pulak suara tak dengarlah kakcik...

    BalasPadam
  11. bg sy ia sgt lawak! takmo fikir yg berat² just ambik the humor side..

    BalasPadam
  12. pc qema xde speaker tgk xde bunyi blh la huhu

    BalasPadam
  13. KakCik
    Terima kasih sebab menyediakan selingan kat sini. Memang tak membiasakan diri keYouTube sebab I tak celik YouTube.

    Apa pun, hiburan hanyalah hiburan. Kalau nak fikir keburukkannya hingga keakar umbi, letihlah kita dibuatnya.

    BalasPadam
  14. saya tgk ranc lawak ni sbg hiburan semata2...

    mana yg baik dijadikan teladan dan yg tak elok kita jauhkan..

    BalasPadam
  15. Q...

    jangan menonton kerana 'sogokan atau paksaan'. Tapi menontonlah kerana keinginan sendiri dan bukan juga kerana ingin melihat kemaksiatan dan kemudian menaburkan cerita mengikut 'apa yang diinginkan'... hehehe - kakcik taip apa ni, ek?
    ;-)

    Yang kakcik ulang tengok selain Jozan ni adalah Nabil dan Jambu. Itupun tengok kat youtube je - tak mampu nak langgan Astro Warna tu... :(

    BalasPadam
  16. Adikku Samad...

    kita tak boleh paksa orang suka apa yang kita suka, kan??

    Yang penting - 'kita enjoyyyyyy...' :)

    BalasPadam
  17. RR...

    tak lawak ek? Yang lawak tu macam mana, ya? hehehe (RR tak suka perkataan huhuhu, kan kan kannn...) :)

    BalasPadam
  18. Yan...

    anak2 kakcik tak tahu pun pasal Maharaja Lawak ni. Dia orang lebih suka tengok Spogebob (kakcik pula sakit hati dengan Spongebob tu!). Kakcik sekadar dapat menonton ML ni kat youtube pada awal pagi saja.

    BalasPadam
  19. W/salam Ati...

    kakcik tengok 'yang terpilih2' je. Tak tengok semua pun. :)

    BalasPadam
  20. Mila...

    yang pastinya bukan youtube 'yang bukan2'. Youtube Maharaja Lawak je. :)

    BalasPadam
  21. samalah .. saya pun tak boleh buka youtube time ofis !

    BalasPadam
  22. Kakzakie...

    kakcik ada juga melanggan Astro (rasa macam nak tamatkan saja sebab asyik naik je harga pakejnya), tapi saluran yang siarkan ML ni kakcik tak langgan. Kakcik tonton di youtube je...

    BalasPadam
  23. Rina...

    kakcik pun suka tengok yang ini walaupun pengajarannya entah di mana. Sekadar nak gelak sorang2 kat meja kakcik ni... :)

    BalasPadam
  24. Qema...

    tengok wayang bisu, ya? :)

    BalasPadam
  25. CS...

    sesekali nak juga 'ringankan' fikiran kan? (walaupun badan tak ringan2 juga ni....) :)

    BalasPadam
  26. SN...

    kita sudah cukup dewasa untuk menilai mana yang baik mana yang buruk, kan? :)

    BalasPadam
  27. Kanda AL...

    jadi, kenalah buka apa yang boleh sahaja dan tidak menyalahi hukum, kan? :)

    BalasPadam
  28. zeq...

    apakah maksud ketawamu itu? :)

    BalasPadam
  29. rumah tak ada astro warna...so layan youtube kat opis..laju..klu berukband zue slow gila..kura2 lagi laju.

    BalasPadam
  30. Zue...

    kat ofis kakcik, kalau sebelum 7.00 pagi - lajulah juga, lepas tu merangkak macam kura2! :)

    BalasPadam
  31. Lain padang, lain belalangnya..

    Saya secara peribadi mmg tak berapa minat tengok lawak pelawak2 di malaysia ni...takde idea, suka menjurus ke lawak lucah/double meaning, dan terjerit jerit.

    Sebab itu saya tak pernah tengok pun, hatta tanpa langganan pun saya tak akan tengok, buang masa saya sahaja.

    BalasPadam
  32. Dr DZ...

    bagi kakcik, baik menonton lawak2 bodoh dari merasa diperbodohkan dengan tayangan yang direka2 untuk meracun minda! hehehe...

    BalasPadam
  33. 1st baca tajuk entri kakcik kepala saya berputar pasal isu semasa. bila di buka tengok isinya cerita lain. jadi saya komen pasal yang realitinya iaitu pasal maharaja lawak. tajuk sebenar pun dah tak berapa sesuai....dan saya juga kurang menonton rancangan sebegini.

    BalasPadam
  34. eelobor...

    kakcik tahu - mesti ada yang terfikir fasal isu itu dan kakcik sengaja mengalih tumpuan walaupun tahu tidak semua yang berkenan! :)

    BalasPadam
  35. iols tak tengok maharaja lawak ni
    tak suker

    dan yg kat youtube ni
    dari tadi try nak tengok
    connection sokmo terhenti2

    so.. tak le nak komen pasal video tu...

    BalasPadam
  36. milo...

    kakcik tengok kat youtube sebab kakcik tak dapt tengok kat TV, lagipun senang nak pilih mana yang berkenan saja. :)

    BalasPadam
  37. kelakor benor kakcik uuiii.. tegelak teman sesoghang heheh :D

    BalasPadam
  38. AzeedA...

    teman pun tergelak juga. :)

    BalasPadam
  39. Saja jarang tengok 'Raja Lawak', cuma sesekali kalau kebetulan ada siaran ulangan.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com