Kawan-kawan kakcik

Selasa, 4 Disember 2018

Bertemu blogger Norhidanah Miswan...


Cerita versi Dana di SINI

Hikmah dari perniagaan kecil-kecilan yang kulakukan, makcik berpeluang bertemu dengan rakan-rakan blogger sama ada bertemu semula atau bertemu pertama kali dan bertemu dengan kawan-kawan baru yang sudi membaca blog ini.

Jumaat lepas (30/11/2018), makcik berpeluang bertemu  dengan blogger Norhidanah Miswan, mama kepada Rayyan Izzan (Aiyan). Dana menempah bebola donut yang dia teringin sangat hendak makan dengan sambal yang biasanya makcik sertakan bersama lontong...hahaha...
 
Cantik orangnya Dana ini bila bertemu muka 😀😀.  Alhamdulillah, Dana berpuas hati dapat makan bebola donut dengan sambal yang diidam-idamkannya...

8 ulasan:

  1. Hikmah perniagaan kan Kakcik...alhamdulillah..seronoknya.

    BalasPadam
  2. saya segan kalau nak bertemu dengan rakan-rakan blog ni, kak cik. sebab blog saya tak macam blog orang lain yang berwarna warni kisah hidupnya...

    BalasPadam
  3. seronoknya dapat bertemu rakan maya di dunia sebenar mengeratkan lagi siratulrahim

    BalasPadam
  4. alamak kakcik, dana ni biasa2 je tau, takde cantik kakcik... segan dana

    bila la nk rasa lagi sambal ngn donat kakcik yg sedap tu... teringat2lah... pasni nk try lontong la pulak...

    BalasPadam
  5. seronoknya dapat jumpa di alam realiti..hihi

    BalasPadam
  6. Wah! Bestnya dapat berjumpa. Teringin nak rasa donat kakcik juga.

    BalasPadam
  7. Seronoknya bertemu rakan blogger kan.selama ni bertemu alam maya je.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com