Kawan-kawan kakcik

Selasa, 23 Oktober 2018

Memenuhi undangan Restoran Pedas Rasa...





Antara tetamu yang hadir


Meriah


Bersama pemilik Restoran Pedas Rasa, blogger (entah di mana dia simpan blognya...hahaha) dan usahanita yang berjaya - Akma Omar. Makcik memang 'seram' kalau bergambar dengan Akma ni.  Nampak sangat 'keraksasaan' makcik...huhuhu

Bersama blogger Hanny Abdullah (diarymama.com)

Antara blogger yang awal tiba... Ada Eizil, Yeop Khairil Mazri, isteri beliau Mia Namia dan Ellie Toh bersama keluarga kecilnya.


Masa ambil makanan ini, makcik fikir cukuplah sekadar alas perut.  Tapi bila dah makan, memang ada rasa menyesal sebab ambil hanya sebanyak ini.  Ya ampunnnn...memang sedap sangat-sangat.  Cukup serba serbi rasanya.  InsyaAllah, makcik akan datang lagi nanti untuk menikmati keenakan makanan di Restoran Pedas Rasa ini. 

Majlis yang makcik hadiri  ini (Sabtu = 20/10/2018 @ 8.00 malam), bukanlah majlis food review. Sebaliknya ia adalah majlis pembukaan semula Restoran Pedas Rasa di lokasi baru serta majlis kesyukuran dan doa selamat.

Ribuan terima kasih makcik ucapkan kepada Akma, Shieda dan keluarga yang sudi menjemput kami ke majlis ini.  Seperti biasa, makcik memang tak dapat hendak berlama-lama.  Dapat jumpa kawan-kawan blogger yang semua 'pangkat' adik-adik dan anak-anak kepada makcik pun makcik sudah cukup seronok.  Terima kasih juga kepada suami yang sentiasa 'bersedia' membawa makcik berjumpa kawan-kawan.  Kali ini anak bujang makcik pun mahu ikut serta...

4 ulasan:

  1. makan2 sedap + jumpa kawan2 = memang seronok! ^_^

    Selamat maju jaya untuk restoran Pedas Rasa.

    BalasPadam
  2. bestnya kakcik... moga restoran tu terus maju jaya...

    BalasPadam
  3. Kita sama-sama mendoakan agar Restoran Pedas Rasa terus maju.Aamin.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com