Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 28 Julai 2017

Dia sudah kian dewasa...

Sudah lebih tinggi dari ibunya
Beberapa tahun lalu dia 'bulat' dan montel

Tapi bagi seorang ibu,  sedewasa mana anaknya, mereka tak pernah lepas dari diperhatikan.  Anak-anak mungkin rimas dan lemas, namun isi hati ibu adakah mereka tahu?


9 ulasan:

  1. Betul..anak anak is always my baby....gituuuu...hihi

    BalasPadam
  2. walaupun dh bsr, dia ttp nampak baby di mata kita

    BalasPadam
  3. Risaunya...perihatinnya...ingatannya...sama seperti anak masih kecil...walau dah berumahtangga si anak..

    BalasPadam
  4. Peluk2 diorang sampai diorang tua..

    BalasPadam
  5. Walau pun rambut dh beruban..dia masih baby chomelku ;)

    BalasPadam
  6. kejap je kan kak..
    tak terkejar kita dibuatnya..

    BalasPadam
  7. Memang betul tu, anak2 ni walau sebesar mana pun kita tetap sentiasa runsing pada kehidupan mereka.

    BalasPadam
  8. Sekejap je masa berlalu ye KC. Walaupun depan mata, tp mcm tak perasan pulak bila mereka membesar kan KC

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com