Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 9 Disember 2016

Mendung...



...hadirmu tak dapat kutahan
namun datangmu janganlah bersama ribut taufan
tak berdaya hendakku lawan
atau akhirnya aku kecundang bersendirian...

#catatanringkasdariKualaSelangor

12 ulasan:

  1. tgh layan kartun pg td sebelum keluar rumah tetiba je astro kelam .... blm hujan tp amarah hujan dah ade ... hehehe

    anak2 pujuk2 kita tak yah pi opis la hari ni mama ... dok rumah je ... syg cuti mama nk bw ke thn dpn anak oi .... hjg thn ni cuti panjang ... jom la bertabah kat pejabat yg sejuk tahap beku ni

    BalasPadam
  2. kulim jugak mendung kakcik..alhamdulillah kalau hujan turun sbb dah lama tak disirami hujan kulim ni

    BalasPadam
  3. skrg pagi je hujan...rasa malas betul nak gi keje...ekekekek...

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah...sejuk sikit. Tapi saya basah kuyup sebab naik moto...hahahahahaha

    BalasPadam
  5. Mendung tak semestinya akan hujan.
    Jangan 'mendengar guruh di langit, air di tempayan dicurahkan'.

    BalasPadam
  6. Dah siap ni nak pi walk walk at padang, tau tau hujan......tilam tu nampak melambaiiiiii ja :)

    BalasPadam
  7. Minggu lepas beberapa hari kat tempat saya mendung. Langit redup & berangin. Nyaman rasa. Ambil kesempatan berkebun sepuas hati.Minggu ni panas lit2 balik.

    BalasPadam
  8. Macam maghrib walaupun tengahari ye KC.... leceh jugak kalau nak berjalan hujan. Mata kurang awas

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com