Kawan-kawan kakcik

Khamis, 11 Februari 2016

Lauk kenduri yang sangat sedap...

Hanya lauk pauk 'kampung', tapi sedapnya SubhanAllah...
(Lokasi kenduri : Taman Klang Perdana, Klang)

Mungkin sebab aku sudah semakin tua, atau mungkin juga sebab memang asal-usulku dari kampung, maka dapat makan nasi putih bersama pecal sayur, sambal kentang dan tempoyak daun kayu membuatkan aku rasa bagai mendapat bonus!

10 ulasan:

  1. Tengok pecal tu dah berdiri bulu roma saya....

    BalasPadam
  2. org muda yg duk bando pun kalau tgk lauk pauk nie pun kecur ailio kakcik..sedapnyeee...hehee

    BalasPadam
  3. alahaii makkk..saya budak kg yg duduk bandar pun terasa rasa sedap nyerrrr!

    BalasPadam
  4. bkn jgk kakcik sbb dh bosan ngn makanan bando kot...
    kalau dana pun dana suke terutama pecal tuh... tak pyh makan nasi pun layan...

    BalasPadam
  5. Saya terasa dah tua kak. Bila nampak ikan masin, telur masin, terbuka selera. Pecal tu, kalau dapat, saya ratah2 jer.

    BalasPadam
  6. Masakan kampung jugak the best kakcik.. ;)

    BalasPadam
  7. slams kakchik,

    itu yg paling sedap kak:)

    BalasPadam
  8. Aduh Kakcik,
    Den terkanang kek kampuung ...

    BalasPadam
  9. KCCCCC.. saya pun terliur jugak ni, terutama tgk tempoyak daun tu. Mak aiiii....mana nak cari ni!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com