Kawan-kawan kakcik

Selasa, 1 Disember 2015

Nampak tua sangatkah aku?...

Gambar-gambar berikut dirakam di satu jamuan makan yang dianjurkan oleh Kumpulan Hospital Pantai Lembah Klang/Selangor.
Tarikh : 26/11/2015
Tempat : Kuala Lumpur Golf and Country Club

Ada orang kata, aku kelihatan seperti mak kepada suamiku.
Tua sangatkah wajahku itu?
Orang nak bagi makan pun, dia boleh tarik muka lagi!
Mana tak nampak tua!!
Berangan ke Yeop?
Pandai pun senyum!

18 ulasan:

  1. Mak.. gambar last cantik nampak mak senyum.. ;)

    BalasPadam
  2. Tapi kalau ikut mata kakak sekeluarga kakcik dgn abang macam abang dan adik muka seiras
    Still nampak kakcik macam adik..:)

    BalasPadam
  3. Sama mcm kakzakie saya pun nampak mak dan ayah seiras x pula nmpk mcm ank dan mak. Mcm mak adik dan ayah abg.

    BalasPadam
  4. setujulah dgn komen kat atas.. seiras

    BalasPadam
  5. tak nampak tua pun kakcik, nampak mcm sebaya je...:) Setuju dgn yang lain, mmg nampak seiras.

    BalasPadam
  6. saya pun nampak seiras..
    senyum sentiasa kak..macam gambar last..maniss...
    hihi

    BalasPadam
  7. Dari awal saya kenal kakcik, memang nampak kakcik seiras dengan suami esp tang mata tu...

    BalasPadam
  8. betul! memang seiras dengan husband akak...akak senyum memang bertambah manis muka... :)

    BalasPadam
  9. mana da kak cik tua pun... mcm 2 beradik plak saya tgk kak cik dgn suami...hehee

    BalasPadam
  10. Muka akak dengan suami seiraslah..seriously..

    BalasPadam
  11. muka seiras...yezaaa...pakai lipstik merah meletop mak...hehehehe

    BalasPadam
  12. Pandangan peribadi saya lah ya....ada masanya, mmg nampak wajah kakcik macam tua beberapa tahun berbanding abg bob, tapi tak lah sampai ke tahap kakcik macam mak abang bob! hahaha

    BalasPadam
  13. abaikan kak cik komen2 negatif tu, ana suka sangat lihat foto2 kemesraan kak cik berdua ,semoga bahagia hingga ke syurga, amiin :)

    BalasPadam
  14. Haha kakcik yang penting senyuman tu.

    BalasPadam
  15. Macam adik beradiklah KC....
    Romantik tau cik abang KC ni .....tengok tu dilagakan pipi ke KC....Alolo suwit sangat tau. I loike....

    BalasPadam
  16. Perempuan memang macam tu kot Kakcik. Bila dah berumur, memang nampak lebih berumur daripada suami walaupun adakalanya sebaya aje suami isteri. Banyak fikir hal dunia rumahtanggalah kot ^_^

    Pada pendapat peribadi saya, Kakcik ni kalau tak senyum memang nampak garang. Kiranya kalau tak kenal dan duduk sebelah memang tak bertegur sapalah (dah saya pun sama jek kekdahnya nampak sombong...hahaha) Tapi kalau tersenyum, manis aje muka macam peramah yang amat pulak ^_^

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com