Kawan-kawan kakcik

Isnin, 21 Disember 2015

Bila anak-anak meningkat remaja...

...maknanya aku kian ke penghujung usia...
Anak-anakku bersama sepupu mereka...
Kalau dulu mereka didukung, sekarang mereka sudah mampu mendukung...

12 ulasan:

  1. kak..lega dah kan anak-anak dah besar..

    BalasPadam
  2. dah besar panjang kan..

    macam tau je kisah katil tu. hehe

    BalasPadam
  3. betul tu kak cik, masa berlalu dengan cepat sekali tanpa berpatah balik, perjalanan hidup kita teruskan selagi ada izinNya. :)

    BalasPadam
  4. Bila anak2 dah besar rindu waktu depa kecik2...

    BalasPadam
  5. Dah remaja anak anak kakcik...kelak mereka akan berumahtangga macam abang nya pula

    BalasPadam
  6. Assalam Kakcik.. saya pun dah merangkak senja tapi anak masih kecil lagi..

    BalasPadam
  7. Bila anak telah remaja,mereka punya arah tuju hidup sendiri...maka tinggallah kita seperti mula mula.Tinggal berdua.

    BalasPadam
  8. jom join giveaway blog ika :)

    http://www.nooratikahramli.com/2015/12/giveaway-pocket-calendar-new-year-2016.html

    BalasPadam
  9. Betul kakcik.. terasa dah ke arah 'makcik2' pula saya sekarang.. huhuhu..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com