Kawan-kawan kakcik

Selasa, 24 November 2015

Kashmir - bertemu keluarga Zubair...

Di ruang yang dikhaskan buat tetamu. Kerana makcik mengalami
masalah sakit lutut, terpaksalah makcik duduk di kerusi...

Hidangan ringan yang disediakan. Licin tau kami makan sebab sudah kelaparan.
Makan tengahari kami untuk hari ini sudah terlalu lewat...

Dari kiri : ibu Zubair, ibu mertua kepada kakak Zubair dan ayah Zubair...


Makan tengahari yang sudah merangkap makan malam...

Bertudung merah itu adalah kakak Zubair yang menyediakan hidangan untuk kami...

Selepas makan dan menunaikan kewajipan di rumah Zubair, kami balik ke hotel untuk membersihkan diri dan tidur sebelum meneruskan perjalanan di esok hari...

15 ulasan:

  1. seronok tgok mak jalan jauh-jauh...entah bila plak turn SA...

    BalasPadam
  2. syoknyer kakcik... bertemu beramah mesra.... semoga hubungan kakcik dan mereka kekal ke akhir hayat....

    BalasPadam
  3. sedap tak makanan kat sana kak

    BalasPadam
  4. tgk menu lunch tuh mcm alahai sdpnya walaupun simple... pastu tgk mcm ada nasi2 tuh.... kt sana kn sejuk mkn apa je msti sedap... mau bertambah2 mkn

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah...seronok dgn ukhwah nie.

    BalasPadam
  6. diaorang masak apa kakcik..nasik juga kan??

    BalasPadam
  7. Berkenan nengok gulai tu Kakcik... nasi pun nampak menjemput selera..

    BalasPadam
  8. sempat juga kak cik menjengok keluarga arwah ye .

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kami menziarahi family Allahyarham Fahad pada hari pertama tiba.

      Yang dalam catatan di atas adalah keluarga Zubair, pemandu pelancong kami yang menggantikan tugas Fahad...

      Padam
  9. Tak sabar nak tengok kak Cik jalan-jalan lagi..

    BalasPadam
  10. Sempat jgk menziarahi family arwah..........

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kami menziarahi family Allahyarham Fahad pada hari pertama tiba.

      Yang dalam catatan di atas adalah keluarga Zubair, pemandu pelancong kami yang menggantikan tugas Fahad...

      Padam
  11. Moga keluarga Zubair sihat dan kuat dalam menjalani rutin harian hendakNYA.. begitu juga kita semua.. ;)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com