Kawan-kawan kakcik

Rabu, 7 Oktober 2015

Jangan kahwin selagi tanah kubur saya belum kering (^_-)...

hehehe... macam-macam lah...

19 ulasan:

  1. lawak pun ada.. tapi ajal maut jodoh pertemuan kat tgn Allah ...

    BalasPadam
  2. hahahahha..... kalu betul kesian suami yg di tinggalkan tu hehehe... merana batin

    tp suami pun gatal... cpt beno nk kawin nyer

    BalasPadam
  3. hahahahahahahahahahahaha...matilah mcm nie!hahahahahaa...

    BalasPadam
  4. muahaahaaa... kasi suspen lah kak cik hari ni....

    BalasPadam
  5. Hahahaha...
    Jenuh la si suami nak menunggu

    BalasPadam
  6. Kalau macam tu memang tak dptlah nak kawin lagi hihi...

    BalasPadam
  7. hahaha... tp kan kak ... klu perempuan kematian suami mmg agak payah die nak cari pengganti ... klu klu lelaki .. tak sempat setahun bini arwah dah menikah lain ...
    hmmm memang la jodoh di tgn tuhan tapi ... entah la ....itu bezanya setia lelaki ngan wanita kot

    BalasPadam
  8. Allahu.lucunya..memendam perasaanlah suami tu..

    BalasPadam
  9. hahaha..lawak pon ada..tp kesian pon ada..kesian kat suami tak dpt kawen lain..dan kesian kat adik hari2 kekubur utk siram..tp kalau adiknya sedekahkan pahala alhamdulillah...lega sikit dia kat sana

    BalasPadam
  10. hihi kalau musim panas kering lah kut kan kak cik.. lawak lah tu kan :)

    BalasPadam
  11. kalau dah sampai jodoh, nak buat camna...kak :)

    BalasPadam
  12. hahah...suami kena cuba trick lain la kalau nak kawen ..heheh

    BalasPadam
  13. dapat juga dari wassup
    ..memang lawak

    BalasPadam
  14. alamak...susahla suami tu...hehe

    BalasPadam
  15. apa barang kahwin baru

    main pelacur cuma rm100 kat bukit bintang sebelah Mc D

    ayam china

    tuhan ala kan maha pengampun

    kwang2

    perli baik kepada yang anti poligami :P

    BalasPadam
  16. Kiki.....dah namanya pompuan, sampai mati pun tau jeles hihi...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com