Kawan-kawan kakcik

Rabu, 10 Jun 2015

Jalan-jalan dan singgah makan...

...di Noy Restoran Kampong Danga, Johor Bharu.  Restorannya luas, bersih dan pilihan makanannya pun banyak.

Sedap?  Ikutlah penilaian tekak masing-masing kerana citarasa semua orang adalah tidak sama, kan?

18 ulasan:

  1. makkkk besar nyer gambar sampai terliur dibuat nyerrr...

    BalasPadam
  2. Betul tu kakcik
    Selera kita mmg berbeda2..
    Sedap pd org tak semestinya sedap juga pd kita....
    Selamat JJCM

    BalasPadam
  3. Baru balik dari hospital Sultanah Bahiyah Alor Setar tadi. Tertarik dengan harga makanan dan minumannya yang sangat murah. Teh ais cuma RM1.00 segelas, makanan bergoreng antara RM2.50 dan RM3.00 saja sepinggan...

    BalasPadam
  4. adoi..kecur pulak, tgh lapar nih! :D

    BalasPadam
  5. fuh.. nasib baik tengok waktu perut dah kenyang kakcik.. ;)

    BalasPadam
  6. baca menu2 nya pun buat saya terliur ni..

    BalasPadam
  7. balik kerja nak singgah kedai cari telur masin.

    BalasPadam
  8. tengok aje dah boleh terliur, belum rasa lagi tu. >.<

    BalasPadam
  9. Kak cik ada kat jb? Smpi bila? Jom jumpa sat. Pisang goreng popular sebelah thistle hotel :D

    BalasPadam
  10. asam pedas tu takleh tahan tu kakcik..

    BalasPadam
  11. camne penilaian di lidah kakcik? lulus tak? tgk mcm sedap tuh...
    yelah johor ngn asam pds mmg tak blh dipisahkan.....

    BalasPadam
  12. boleh tahan besar restoran tu..tempatnya pun nampak sedap mata memandang..

    BalasPadam
  13. Aduhai... Kakcik! Tak tahan dugaan rasanya. Nampak asam pedas terus lapar. Nampak asam pedas tetel lagi ketetel rasa nak lari pi cari makan tengahari!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com