Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 6 Februari 2015

Sanggupkah kita?...

Semoga Allah SWT merahmati kehidupan mereka
dan mengurniakan segala kebaikan buat mereka.

21 ulasan:

  1. terus terang, saya tak sanggup nak buat macam pasangan ni. saya tabik kat mereka.

    BalasPadam
  2. memang mulia hati mereka ni..semoga hidup mereka diberkati Yang Maha Esa

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah, semoga terus diberkati kehidupan mereka dari dunia hingga akhirat.. :)

    BalasPadam
  4. subhanallah...sungguh baik hati pakcik dan makcik ni..kalau ferd,xtaulah nak cakap samada boleh lakukan atau tidak

    BalasPadam
  5. Allahuakbar! semoga Allah memberkati mereka... kalau saya, belum sanggup rasanya hukhuk.. moga Allah berikan sy keihklasan tanpa syarat.. owh.. mata masuk habuk pulak pagi2 nih..

    BalasPadam
  6. Masya-Allah nak menitik airmata kakak baca ini kakcik.
    Berapa ramai yg mampu berbuat begini?

    BalasPadam
  7. sebak n terharu baca cite nih kakcik, ye kalau dana sanggupkah bt gitu...
    moga di berikan rezeki yg melimpah kali ganda bt makcik n pakcik tuh...

    BalasPadam
  8. Murni sungguh hati sepasang suami ini... Hanya Allah sahaja yg membalas kebaikan mereka tu kakcik.

    BalasPadam
  9. Ya Allah... saya belum sampai ke peringkat tu lagi... mudah2an saya mampu sedemikiah pemurahnya....

    BalasPadam
  10. As-salam kakcik..

    Allahuakbar.. mulianya hati wanita itu.. semoga ALAH sentiasa merahmatinya.. saya sendiri tak tahu mampu ke tidak saya mengikhlaskan hati untuk berbuat spt itu.. tapi sangat berharap saya juga terpilih untuk menjadi sepertinya.. insyaALLAH.. Alhamdulillah.. perkongsian yang sangat baik ni kakcik.. TQ so much ya..

    BalasPadam
  11. Subhanallah..semuga pakcik dan makcik mendapat ganjaran pahala yang besar dari Allah swt..

    BalasPadam
  12. mulianya hati pakcik dan makcik ini...sebak tgk..

    BalasPadam
  13. masih ada lagi insan berhati mulia zaman ni..yan sendiri tak terfikir nak berkorban sebegini rupa...alangkah bagusnya jika orang2 yang lebih berada juga hatinya sebegini..tiada kaitan dengan fahaman politik..

    BalasPadam
  14. baiknya hati beliau...smoga murah rezeki..byk tuuu

    BalasPadam
  15. Allahuakbar, baik nyer hati makcik nie..

    BalasPadam
  16. Moga makcik dan pakcik tu dimurahkan rezeki dan sihat selalu hendakNYA.

    BalasPadam
  17. semoga mudah urusan dunia & akhirat makcik & pakcik. tempoh hari pun ada dgr sorang ustazah cerita....ada yg sanggup beri jongkong emas tak ingat beratnya. tinggal pula di rumah ppr. nampak matlamat akhirat yang jelas. kita nak masuk tabung pun teragak2...duit warna apa yang nak ditarik keluar....semoga kita pun murah hati membantu seadanya.

    BalasPadam
  18. Bila terbaca coretan sebegitu rasa diri sangat kecil kerana saya belum capai tahap manusia berhati mulia seperti itu lagi. Semoga Allah permudahkan perjalanan hidup insan2 berhati mulia ini...

    BalasPadam
  19. Salute dengan mereka. Tak semua org mampu melakukan mcm yg mereka buatkan KC. Hanya Allahlah yg dpt membalasnya

    BalasPadam
  20. Honestly speaking, belum sanggup lagi rasanya Kakcik.... Tabik buat mereka yang sanggup menyerahkan barang berharga atas nama sedekah. Moga hidup mereka dirahmati dan hanya Allah yang membalas jasa baik mereka pada sesama insan.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com