Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 14 Februari 2015

Blog ini akan sunyi...

...kerana puannya akan bercuti.  Doakan agar kami selamat pergi, selamat di sana dan selamat kembali...



18 ulasan:

  1. asalamualaikum ..semoga segala urusan dipermudahkan..dan kakcik sekeluarga selamat pergi..selamat disana..dan selamat kembali..amin

    BalasPadam
  2. selamat bercuti...bestnye dah tak yah fikir ada berapa lagi cuti tahunan berbaki untuk pergi holiday....hehehe

    BalasPadam
  3. semoga dipermudahkan segala urusan ya kakcik...

    BalasPadam
  4. Selamat bercuti Kakcik, saya antara mereka yg pasti merindui Kakcik beberapa hari ini. Bila balik nanti jangan lupa berkongsi cerita..

    BalasPadam
  5. kalau saya, laptop mesti ada bersama. tak boleh berpisah dengan blog sepertimana orang lain dengan fb.

    laptob teman ke 2 selepas ibu_suri...

    BalasPadam
  6. Kalau duit Yuan.. Macam pi China...
    Selamat pergi dan selamat kembali.
    Bestnyer org dah bersara ni..
    Nak pi mana2 tak risau mengenai cuti.....

    BalasPadam
  7. Tengok duit Yuan, teringat MH370 yang hilang dalam perjalanan ke Beijing.

    Selamat pergi dan selamat kembali :)

    BalasPadam
  8. Jaga diri elok elok ye kakcik..selanat bercuti..

    BalasPadam
  9. pi china ke kakcik... amboii berjalan saja hihi jeles... selamat bercuti kakcik. selamat pergi dan balik yer eija doakan

    BalasPadam
  10. hamboih2 kakcik ye.... kejenyer berjln sajo... tak sempat bosan duk umah
    selamat berjln2 jaga diri yek...

    BalasPadam
  11. Kakcik.... pi bercuti lagi ^_^ Selamat pergi dan kembali ke Malaysia semula ya :) Enjoy jalan-jalan makan angin dan jaga diri. Jangan semua tempat orang nak jadi kaklong kawasan pulak. Hehehe....

    BalasPadam
  12. selamat bercuti kakcik....kalau p negara china mmg xde FB la kan..saya masa baru2 smpai blur bila tnya kenapa xleh buka FB..rupanya negara china blok FB....he3x.

    BalasPadam
  13. selamat bercuti yer... selamat pergi selamat kembali... oh yer selamat tahun baru cina juga

    BalasPadam
  14. saya tak berani naik kapal terbang! takot!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.