Kawan-kawan kakcik

Rabu, 7 Januari 2015

Bila nak sambung nyawa ni?...

Sah-sah dah tak boleh digunakan untuk ke mana-mana...

38 ulasan:

  1. Nak terbang ke../?? sy seriau skrg nak terbang.. huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. InsyaAllah...akan terbang sehari sebelum tarikh luput tu.

      Mudah2an Allah SWT mempermudahkan segalanya. :)

      Padam
  2. kena sambung tu kakcik...mana la tau nak p berjalan keluar negara hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang nak perbaharui, tapi bonus tak masuk lagi...hehehe

      Padam
  3. Balasan
    1. Tengok-tengok negara orang... :)

      Padam
    2. Silalah datang ke rumah kami Kakcik.

      Padam
    3. Jauh beno tu Mak Long...tak mampu kakcik... :)

      Padam
  4. Kalau dah nak terbang cepat-cepat kena sambung kakcik.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dulu kakcik buta, siap dalam beberapa jam sahaja...harap2nya masih begitu juga bila kakcik nak perbaharui nanti... :)

      Padam
  5. Kena 6 bulan dari tarikh tamat tempoh tu kakcik.. baru boleh terbang kakcik... ni macam tak lepas jer :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang tahu...tu yang nak pergi buat baru tu... :)

      Padam
  6. cepat2 cari tempat yang nak ditujui... bolehler renew...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tempat nak dituju dah ada. Tiket pun dah beli... :)

      Padam
  7. Jalan2 setelah bersara
    Mmg bagus....
    Tak risau cuti dan kelulusan keluar negara.....
    Selamat Jalan jalan nikmati keindahan negara orang

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah...

      dah tak payah pening kepala fikir tentang cuti... :)

      Padam
  8. masih sempat kakcik kalau nak renew.. ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. InsyaAllah... sempat lagi.

      Silap-silap sehari dua sebelum pergi baru renew...hehehe

      Padam
  9. kak cik nk pi mana tu dah siap belek2 pasport dah tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dekat-dekat je... dalam sejam dua penerbangan je... :)

      Padam
  10. Saya punya pon tahun ni dah tamat tempoh mak.

    BalasPadam
  11. Pergilah ke Hawaii Kakcik, di sana tenang, pantainya tercantik di dunia (macamlah saya pernah pergi!!)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha...tak pernah terfikir dek kakcik nak pergi sampai ke Hawaii... (khabarnya padang golfnya pun cantik, kan?) :)

      Padam
  12. paspot saya dah lama mati kakcik! :P

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nanti nak balik kampung kat Ostolia tu mesti kena perbaharui, kan? ;-)

      Padam
  13. Ntahlah.. Saya memang tak minat untuk sesaja melancong tanpa tujuan besar...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setiap orang berbeza kesukaannya... :)

      Padam
  14. kalau nak sambung lama nak tunggu turn. huhuhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kena datang sesebuh hari sebelum pintu pejabat dibuka... :)

      Padam
  15. Dah boleh sangat tu disambung nyawa, Kakcik. Kalau dah ada plan, haruslah segera ke UTC. Eh, saya punya bila tamat ya? Nanti balik nak pi check pulak!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kakcik pergi kat UTC Pudu Sentral je nanti... :)

      Padam
  16. Kakcik, pi marrket buleh aiihh.....btw, kalau nak pi hawaii, habaq mai...anak menakan saya duduk sana dah lebih 10 tahun...honolulu....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe...

      Honolulu?... huhuhu... tak tercapai akal rasanya... ;-)

      Padam
  17. Okje lagilah KC....tak de pasport pun.....huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kakcik buat pasport tu sebab nak ke Tanah Suci dulu... :)

      Padam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.