Kawan-kawan kakcik

Selasa, 25 November 2014

Pemandangan dari Restoran Berputar Menara Kuala Lumpur...

...Alhamdulillah, akhirnya sampai juga ke sini atas ehsan Along (bukan Ah Long ya...).  

Mudah-mudahan Allah SWT murahkan rezeki Along dan anak isterinya... Aamiinnn...


















27 ulasan:

  1. best nya kakcik...
    saya jangankan makan kat situ, naik pun tak pernah! hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini pertama kali kakcik naik dan makan di situ - lepas ini tak tahu sama ada akan ada peluang lagi atau tidak... :)

      Padam
  2. bestnya Kakcik dipuncak Kuala Lumpur... :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah... dapatlah tengok Kuala Lumpur dan jalan-jalannya yang sesak secara hampir keseluruhan... :)

      Padam
  3. harga makanan kat restoren tu mcm mana? ok tak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sebab Along yang bayar, kakcik tak ambil tahu tentang harga...:)

      Padam
  4. wah! best tu kakcik, yus tak pernah sampai lagi. Harga makanan berbaloi tak kakcik?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau nak bandingkan dengan 'di bawah' mungkin agaknya yang 'di atas' ini lebih mahal. Tapi kakcik tengok harga cenderamata macam randai kunci dan fridge magnet sama dengan harga di bawah - agak murah...

      Padam
  5. saya tak pernah makan..cuma pernah naik sekali kat situ hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Walaupun Menara KL tu di bina waktu kakcik dah menetap di KL/Selangor, inilah pertama kali kakcik 'sampai' kat situ...:)

      Padam
  6. lama dah teringin nak pergi..tapi belum sempat lagi. seronok kan kakcik mkn malam sambil menikmati pemandangan limpahan cahaya lampu menerangi bandar KL..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kami pergi tadi waktu makan tengahari, nampaklah ada tempat yang hujan, ada tempat yang terang benderang... :)

      Padam
  7. Untung kakcik..saya bila nak merasa entah..heheheh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah. Anak bawa, kakcik ikut je... :)

      Padam
  8. Alhamdulillah...moga makin bertmbah murah rezeki Along sekeluarga....

    BalasPadam
  9. Akak ni seriau tempat tinggi kak cik..tengok gambar tu pun dah rasa lain je

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha...sejak dah 'tak muda lagi' ni, saya pun gayat dengan ketinggian... :)

      Padam
  10. Masa baru-baru dibuka dulu saya pernah naik bersama anak-anak yg ketika itu masih kecik2 lagi. Tapi cuma naik dan tak pernah makan lagi di situ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kakcik pun tak tahu mungkin kah semalam adalah kali pertama dan juga yang terakhir kakcik naik ke situ... :)

      Padam
  11. Bestnya kakcik dapat makan kat menara tu..
    dulu dah pernah naik atas tu tapi tak makan..
    Sekarang nak pergi lagi rasa takut pulak naik lif dia.. hahaha..


    Jom singgah sini http://www.cintavitamin.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lifnya macam bunyi bergema bila ada pengumuman...tapi cantik...:)

      Padam
  12. syoknyer kakcik, dana sampai pun tak penah mkn kt restoren pusing2 tu lg lah tak tau

    BalasPadam
  13. alhamdulillah.. seronoknya kakcik..

    saya pun tak penah sampai situ lagi.. hehehe

    BalasPadam
  14. asalam kakcik ha ini buat Etuza rindu nak buat Entry ke KL hari tu ,..terbaik memang lawa view KL

    BalasPadam
  15. wow datang lagi..sangat jelas Etuza di cyber kejab b4 ke Masjid...apa khabar kak cik..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com