Kawan-kawan kakcik

Rabu, 12 November 2014

Bersinarlah duhai mentari...

...sebarkan kehangatanmu
sedutlah segala kelembapan
keringkan segala yang basah


...tapi jangan sebarkan kehangatan di hati
jangan sedut rasa simpati
jangan keringkan jiwa insani...


11 ulasan:

  1. JB pun basah pagi ini kakcik tapi kelihatan ada sinar mentari juga.
    Cuma sesekali org-orgnya diuji dgn kesihatan sebagai peringatan.

    BalasPadam
  2. assalamualaikum kakcik...yer la betul kata kakzakie pagi tadi jb hujan tapi skg dah nampak mentari pagi menyinari alam...:)

    BalasPadam
  3. harap baju saya sidai semalam dapat kering hari ni...

    BalasPadam
  4. Pagi semalam dan pagi ini seronok tengok mentari kembali tersenyum sejak awal pagi. Malah kelmarin mentari memancar sinar hangat sejak pagi hingga ke petang...alhamdulillah...

    BalasPadam
  5. salams pagi rabu utk kak chik seroja:)

    BalasPadam
  6. Moga hari ni dan hari-hari seterusnya mendatangkan keceriaan buat kita semua.. dan moga kakcik dan keluarga sihat selalu hendakNYA.

    BalasPadam
  7. kat sini tengahari adi baru hujan..tu pun kejap je..malam tadi lebat hujan nya...

    BalasPadam
  8. Cuaca kat sini ada masa mendung, panas dan kdg2 hujan. Ni pun br lps hujan.

    BalasPadam
  9. Kak Cik disini mentari telah tenggelam,bumi dibasahi hujan ..apapun jua syukur Alhamdulillah ..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com