Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 4 Julai 2014

Sekejap sangat dah hari ke 6 Ramadhan 1435H....



....bermakna makin singkat usia kita.  Entah sempat entah tidak untuk bertemu Syawal.


Hari ini aku  dan suami bercuti.  Tapi tetap keluar rumah seperti biasa  di awal pagi.  Bersama suami menghantar Angah ke pejabatnya di Shah Alam.  Dari Shah Alam ke Putrajaya.  Ada sedikit urusan di Bahagian Pinjaman Perumahan.

Balik dari Putrajaya, singgah sekejap di rumah.  Kemudian ke pasaraya besar untuk beli barang dapur. Singgah pula di kedai urut.  Urut seluruh badan selama sejam.

Sekarang berehat sekejap sebelum menyambung urusan-urusan seterusnya.  InsyaAllah.

6 ulasan:

  1. assalamualaikum kakcik...yer la sekejap jer dah hari yg ke 6 kita berpuasakan..moga puasa yg kita lakukn akan mendapat keberkatan hendaknya...:)

    BalasPadam
  2. kita dah fikir pasal kuih raya ni..hu

    BalasPadam
  3. Betul tu Kakcik. Sekejap aje rasa. Esok dah satu minggu berpuasa.

    BalasPadam
  4. salam kak cik...seronoknya berurut...cuti pun banyak je urusan kan..

    BalasPadam
  5. btll sgt..rasa mcm baru je kelmarin teropong anak bulan..

    BalasPadam
  6. salam kakcik
    tu ar rasa sekejap..puasa ke 2 dah dengar lagu raya dah..puasa ke 3 dah ada panggilan utk bukak pose kat luar, puasa ke 4 dah ada member tanya nak order kueh raya apa, puasa ke 5 dah ada member tanya nak beli mercun tak, puasa ke 6 surau kt rumah saya dah kurang separuh tarawikh...ngeeeee

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.