Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 21 Februari 2014

Siapa nak tolong bukakan jahitan ini...

Doktor kata minggu depan baru boleh buka.  Ikutkan hati hendak saja aku buka sendiri...

18 ulasan:

  1. Aduh kakcik, nyilu saya tengok, suruh doktor bukak lah kakcik, jgn buka sendiri, takut nanti berdarah ke.... hehe saya ni takut lebih kakcik...

    BalasPadam
  2. Kak tunggu doktor ek..jgn bukak sendiri tau...

    BalasPadam
  3. eehhh... ngeri aih tengok kacik ooohhh... toksah la bukak... doktor kata minggu depan.. minggu depan ja lah no...

    BalasPadam
  4. Macam nak terkencing kakak tengok Kakcik
    Tapi nampak dah beransur kering.
    Anak-anak kakak mendoakan juga buat kakcik bila kakak beritahu mereka tentang ini tempohari.

    BalasPadam
  5. Jgn buka dulu kak cik...ikut nasihat doktor..ngilunyaaa..

    BalasPadam
  6. takutnye tengok jahitan tu.. semoga x dijangkiti kuman. huhu

    BalasPadam
  7. gambar close up lagi tu..huhuhu

    BalasPadam
  8. *angkat tangan!

    Saya! Saya! Saya kak cik.

    Saya tak nak tolong. Saya ngeri. Huhu.

    BalasPadam
  9. ngilu perut rasanya.. saya tolong tengok je kakcik + amik gambar waktu bukak jahitan tu boleh.. ;)

    BalasPadam
  10. Kalau nak bukak sendiri pun tunggu la minggu depan kakcik.. mana la tau belum cantum betui lagi..tak pasal kena jahit balik....
    Makchaq pun biasa bukak sendiri (malas nak keklinik balik punya pasal..) tapi tunggu cukup tempoh yg Dr bagi la..

    BalasPadam
  11. adoiii....terus sakit tapak tangan SA.....ngilu...

    BalasPadam
  12. Nanti saya suruh isteri saya buka..dia seorang jururawat..:)

    BalasPadam
  13. oo..ni bukan yang benang dia mereput sendiri tu ye kakcik?macam yang dooktor guna untuk jahit masa besalin tu..ye??seram la nak kena buka2 pulak.

    BalasPadam
  14. assalamualaikum kakcik...semoga cepat sembuh yer...:)

    BalasPadam
  15. seriau tgk... teringat jahitan kita dulu... huhu.. kalu lmbt buka pun sakit kak... huhu

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com