Kawan-kawan kakcik

Isnin, 24 Februari 2014

Pesannya yang selalu kuingat...

21 ulasan:

  1. iye kakcik..kena ingat slalu..tp model kak tu serius sgt..lapar sgt kot :p

    BalasPadam
  2. sangat betul....dn ini memang sentiasa berlaku di sekeliling SA...

    BalasPadam
  3. setuju. moga kita tak termasuk dalam golongan itu

    BalasPadam
  4. Walaupun sudah berkali-kali kita berpesan pada nya, "Jangan cerita kat orang lain tau!"


    Kakcik, berapa orang makan tu?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dua orang punya - kakcik dan suami. :)

      Padam
  5. berhati2 ketika bercerita hal peribadi....ramai yg manis didepan kita,dibelakang dialah penyebar cerita..

    BalasPadam
  6. kadang tak faham kenapa ada orang suka sgt nak cerita pasal orang lain? perlu ke?

    hidup kita aman damai kalau takde org macam ni...

    BalasPadam
  7. Setuju sangat2 tu...orang yang mulut banyak tak dapat sembunyikan mulutnya di pelusuk mana pun dia berada....

    BalasPadam
  8. Lidah itu lah yg paling sukar dikawal..dijaga..dipelihara...saya juga pernah melakukannya...yg lain juga brgkali pernah melakukannya...N3 ini peringatan yg sgt bagus...agar tidak cuba2 pula kita melakukannya lagi dan lagi dan lagi berulang kali...

    BalasPadam
  9. ayat yang diletakkan di header blog kakcik sebelum ni.. ;)

    BalasPadam
  10. Assalamualaikum,
    seriusnya model itu...

    BalasPadam
  11. serius ler tuan model tuh

    totally agreed... selalu mengadu dengan Allah.. insyallah sentiasa ada jalan keluar

    BalasPadam
  12. Selalunyaa begitu laa..lumrah dunia..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com