Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 5 Oktober 2013

Bila aku berkawan...

...kuharap persahabatan akan kekal bepanjangan

tapi di luar kesedaran

dek sikapku yang tak keruan

perlahan-lahan kukehilangan kawan...

Salam hari Sabtu kawan2...

15 ulasan:

  1. Selamat berhujung minggu kakcik..:)

    BalasPadam
  2. nape ni kak cik??selamat hujung minggu ;) TB kn kawan kak cik gak

    BalasPadam
  3. Sedih pula baca.. kalau kwn yg memahami apa pun sikap kwn dia boleh terima. Semua org pun tak sempurna..

    BalasPadam
  4. Waalau kita tak pernah bersua, anggaplah mama ni kawan juga....hehe

    BalasPadam
  5. Salam hujung minggu Kakcik..
    Harap kakcik sudi berkawan dgn saya, selagi hayat masih dikandung badan

    BalasPadam
  6. Tu diaa..gambar awan sudah kembali!!..Ellooo Kakcik..

    BalasPadam
  7. happy weekend kakcik...saya ni tak pandai berkawan..tapi kalau nak berkawan kita ok saja...hehe macam remaja umuq 16 tahun...Cuba kalih..

    BalasPadam
  8. sudikah mak berkawan dengan saya? :D

    BalasPadam
  9. memang kita tak boleh hidup tnpa kawan kan? rasa sunyi pelik..

    BalasPadam
  10. takpelah kakcik..siapa yang tinggal..itulah kawan kita yang sejati..sntiasa di kala susah atau senang..biarlah mereka berlalu pergi..kerana mungkin tak serasi di hati

    BalasPadam
  11. semua org kita kawan.selamat berhujung minggu kak cik

    BalasPadam
  12. selamat berehat n manjakan diri hari ni kakcik.

    BalasPadam
  13. Moga perkenalan kita kekal hendakNYA.. :)

    BalasPadam
  14. saya nak jadi kawan dan anak pompuan mak yang paling comel... ehhhh~

    maap la interprame.. :p

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com