Kawan-kawan kakcik

Khamis, 12 September 2013

Untuk Duda Idaman Malaya...

...yang suka sangat tanya 'kakcik tak letak gambar awan lagi?'

Kali ini awannya merah.  Kakcik rakam petang/senja semalam dalam perjalanan ke Batang Kali. ..

21 ulasan:

  1. waktu senda kalau duduk kat pantai cantik kak chik... tapi jangan le leka duduk kat pantai kononnya nak tengok matahari turun sampai tak maghrib pulak kan kak chik

    BalasPadam
  2. bila tengok awan, hati jadi tenangkan kan kakcik :)

    assalamualaikum, semoga hari ini hari yang barakah buat kakcik :)

    BalasPadam
  3. siapakah duda idaman malaya tu kakk

    BalasPadam
    Balasan
    1. Blogger Warkah Buat Isteri - En. Abil Fikri Ahmad. :)

      Kakcik cuma boleh tinggal komen di blog Izat kalau masuk melalui hp. Kakcik dah tengok tiara yang cantik itu tadi...

      Padam
  4. Abil belum baca lagi ni...
    Kalau tahu mesti dia pun suka kakcik - cantik dan mendamaikan

    BalasPadam
  5. Cantik gambarnya... suka tengok gambar awan :)

    BalasPadam
  6. Indah sungguh ciptaanNYA. Suka tgk awan.

    BalasPadam
  7. suker tgk awan. nak2 lagi waktu senja.

    BalasPadam
  8. chantek...rietta suka awan merah....sangat chantek....

    BalasPadam
  9. Siapa yg boleh menidakkan keindahan ciptaanNYA kan kakcik...Cantikkkk sgttt..

    BalasPadam
  10. cantik gitu... tak pandai ambik gambar awan

    BalasPadam
  11. masyaallah..cantiknya view tu kakcik...indahnya ciptaan tuhan.

    BalasPadam
  12. DIM tu memang kesayangan Kakcik dan ramai orang lain kan... hihihihi. Sebab dia pun sayangkan ramai orang juga. Namun cintanya hanya itu.

    BalasPadam
  13. Untunglah DIM ada sahabat yang buat entry khas utk dia...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com