Kawan-kawan kakcik

Isnin, 19 Ogos 2013

Melayan kehendak anak-anak...

Mencuba makanan di German Deli Imbiss.  Bila dah cuba, mereka boleh buat keputusan sama ada ingin mengulang lagi atau tidak...

54 ulasan:

  1. sangat besar mangkuk depan dak sepet tu kakcik.. ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang boleh makan 2 atau 3 orang isinya. :)

      Padam
  2. nampak best la mak..portion besar2 gedabak hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang besar gedabak Zie. Tak terhabis kalau makan seorang. :)

      Padam
  3. Balasan
    1. Yang tak tahan, masa nak bayar! hehehe

      Padam
  4. mak aihhh boleh tahan besaq air tuu kakak !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang besar. Cukup untuk 3- 4 orang minum segelas tu. :)

      Padam
  5. mak.... ini menggiurkan saya... nyum2...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jom kita pergi jommmm...ajak dak iyra sekali. :)

      Padam
  6. portion besar ye kak..kenyang tu..nampak sedap

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mencungap nak menghabiskannya. Mujur kakcik tak pesan apa2. Tumpang makan anak2 punya je. :)

      Padam
  7. selamat hari raya kak cik..sedap makanan tu..Jom kita doakan sahabat seislam kita di Mesir..semoga kemenangan berpihak kepada ISlam..amin..

    Berikan masa anda 1minit untuk aminkan doa untuk mesir, syria, palestin, iraq, afganistan dan negara2 Islam..

    Ya Allah! Ya Qahhar ! Ya Jabbar ! Ya Muntaqim ! Ya Dzal Jalali wal ikram! Ya Allah! Ya Allah! Ya Allah! bantulah saudara-saudara kami Dr Morsi dan Ikhwanul Muslimin di Mesir dan di semua tempat.

    Ya Allah! bantulah mereka dan janganlah Engkau membantu
    musuh melawan mereka.

    Ya Allah! bantulah mereka dan janganlah Engkau menolong
    musuh melawan mereka.

    Ya Allah! berilah mereka kepakaran membuat senjata untuk
    menghadapi musuh-musuhMu.

    Ya Allah! tepatkanlah bidikan Senjata mereka dan kukuhkanlah kaki-kaki mereka serta berilah taufiq-Mu pada
    setiap langkah mereka.

    Ya Allah! satukanlah barisan mereka dan kumpulkanlah
    segala upaya mereka.

    Ya Allah! jadikanlah jihad mereka di jalan-Mu dan janganlah haramkan pahala jihad mereka atas kami.

    Ya Allah! tolonglah kaum muslimin yang terzhalimi di Mesir dan semua tempat.

    Ya Allah! tolonglah Ikwanul Muslimin dan perbaikilah hubungan mereka.

    Ya Allah! binasakanlah Para Munafiqin Yang Bersongkol dengan Zionis Israel+ Syiah dan Mustakbirin Amerika goncangkanlah dan hancurkan mereka.

    Ya Allah! cerai beraikan barisan mereka dan luluh lantakkan
    kalimat mereka.

    Ya Allah! janganlah Engkau memberikan kedudukan yang baik bagi mereka di muka bumi ini.

    Ya Allah! lemparkanlah rasa takut dalam hati-hati mereka.

    Ya Allah! hitunglah jumlah mereka, bunuhlah mereka dan jangan sisakan seorang pun dari mereka Ya Allah!

    Kasihanilah saudara-saudara kami Ya Allah! Perkenankanlah

    BalasPadam
  8. Sedap tak Kakcik..? Tgk cam sedap jer.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kakcik suka kentang lenyek tu je. :)

      Padam
  9. Assalamualaikum,
    Jadi, keputusannya...akan ulanginya lagi atau tak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wa'alaikummussalam

      Kalau ikut selera kakcik, rasanya tiada ulangan lagi...

      Padam
  10. Assalamualaikum..salam ziarah!! Jemput ziarah blog saya ;)
    http://supplementforall.blogspot.com/

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wa'alaikummussalam.

      Terima kasih kerana sudi singgah. :)

      Padam
  11. wah,...semua menu saiz besar2 ni..takut nak makan..heheh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau pergi berdua, cukup pesan untuk seorang. :)

      Padam
  12. Menarik hiasannya. Besarnya saiz mangkuk dgn gelas.. Takut :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Gelas tu dengan isinya memang tak terangkat!

      Padam
  13. besarnya burger kak cik...kenyang giler kalau makan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha... memang kenyang sampai esok! :)

      Padam
  14. Balasan
    1. Kena makan baru tahu rasanya, KA...:)

      Padam
  15. So....dah rasa, dah try....nak dtg lagi tak kak cik?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau ikut seleta kakcik seorang, rasanya tak kut... :)

      Padam
  16. Balasan
    1. Ita...

      Maafkan kakcik krn buat Ita terliur..

      Padam
  17. kakcik... tak boleh tengok gambar-gambarnyaaaaa.....

    BalasPadam
  18. erkkk!!! macam restoren untuk gergasi! hihihi...
    jgn marah kakcik tp size makanan tu menakutkan sungguh la....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha. ...mungkin portion tu untuk orang German kot! :)

      Padam
  19. Nak cuba jugalah satu hari nanti. Dulu ada juga ke Restoran Big Plate kat Subang Permai tu. Tapi portionnya taklah sebesar yg di sini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. YB, kalau datang sini jangan buat pesanan untuk semua orang tau...:)

      Padam
  20. Balasan
    1. Bagi kakcik, harga dan.saiz hidangan adalah berpatutan. :)

      Padam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com