Kawan-kawan kakcik

Selasa, 26 Mac 2013

Tenang-tenang air di kali...

...bukan jaminan tiada bahaya yang menanti.

26 ulasan:

  1. ya...takut kepala air datang...hujan dihulu bkn kita tahu,kan...
    selalu bila mandi sungai/air terjun...perhatikan jika cuaca mendung atau nak hujan di hulu...cepat2 naik..

    BalasPadam
  2. lama tak mandi sungai..betul kata Kak Kamsiah...saya setuju

    BalasPadam
  3. dah lama tak mandi sungai kak, risau penyakit macam2 skrg ni kan

    BalasPadam
  4. wahhhh.. mak pon g mandi sungai.. ehehehe.. iyra pon ada g jugak last weekend.. tuh psl ada pic bawah payung pelangi tuh... hiksssss~

    BalasPadam
  5. cetek dan belum merimbun. hehe. sekarang ni panas, mmg best la dapat mandi sungai sejuk ni

    BalasPadam
  6. salam kak cik..

    betul sangat tu kakcik.. tapi air yang tenang juga yang selalu buat kita rasa geram nak terjah..

    BalasPadam
  7. Kak cik.. cuaca panas sedap dapat rendam dalam air berbatu tu..

    BalasPadam
  8. setenang2 muka ni...jgn disangka hati pun senang... :p

    BalasPadam
  9. Uis....air terjun ni la yg sy takut. Sekali kepala airnya menderu turun...arghhh!

    BalasPadam
  10. MEndamaikan tapi untuk mandi tidak sama sekali, saya takut dengan air sejak lemas dulu sampai sekrang masih fobia lagi..

    BalasPadam
  11. bukan saja bahaya kepala air, takut ada lubang yang tertutup dengan daun di dasar air..bahaya jugak tu :)

    BalasPadam
  12. tenang2 air, bila tsunami melanda..bergelora jg..

    p/s da lama tak ke sini...

    BalasPadam
  13. cantiknye tempat ni kak cik..tapi buat masa skrg tak berani nak terjah tempat2 begini kerana bak kata kak cik jgn disangka tak de bahaya....

    BalasPadam
  14. Oohh best bercanda di pasiran lukah

    BalasPadam
  15. Sungguh dalam maknanya ni, Kakcik.

    BalasPadam
  16. Dalam maknanya...tapi gambar tu tetap mengundang rasa sejuk nyaman...

    BalasPadam
  17. lama tak mandi sungai.. ada maksud yg trsirat

    BalasPadam
  18. assalamualaikum kakcik...cantik gambar tu sejuk mata memandang...:)

    BalasPadam
  19. Mkchaq masih belum lagi berjaya nak menahan lapaq berdiet.. Azam dah lama dah bertahun tapi belum mula2 lagi...

    Walaupun gambaq tak dak kena mengena tapi bestnya kalau dapat mandi sungi tengah2 panas ni...

    BalasPadam
  20. syok pulak nengok gmbr sungai...
    teringat dah lama tak berkelah kat sungai..

    sejak kecil dayah dipesan hati hati terutamanya kalau ujan sebab air dari bukit turun banyak..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.