Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 1 Mac 2013

Sama juga bentuknya, kan? ...




Sama, kan?

(takde kerja ke kakcik?)

38 ulasan:

  1. sama hehe ...
    salam jumaat Kak Cik

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam Jumaat Eazy. Pergi masjid cepat, tapi jangan cari tiang untuk tidur tau. :)

      Padam
  2. Ada orang kata, pasangan suami isteri ada kesamaannya kalau diperhatikan betul2.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah lama bersama, iras2 tu mesti ada. Kan Kak Ani? :)

      Padam
  3. salam kak...aaah kak lebih kurang...senyuman pun same...

    BalasPadam
  4. hehe sama la kak cik..terror kakcik cari..hik hik

    BalasPadam
  5. bila sudah jodoh tu....banyak yg ngamnya...sweet sgt!!!:)

    BalasPadam
  6. seiras sudah.. hehehe..

    MAK, take care.. gonna miss u this weekend..
    happy weekend :)

    BalasPadam
  7. Ha'ah lah...sama ☺☺. Muka pon seiras.

    BalasPadam
  8. semuanya teraturrr lg gigi2 tu...hehe

    BalasPadam
  9. Memang nampak hampir serupa...comel sangat:-)

    BalasPadam
  10. sekufuuu ... kalau kupu-kupu boleh takkk

    BalasPadam
  11. mmg sama..senyumam yg manis:)

    BalasPadam
  12. AsSalam Kakcik,

    hehehehehe dua2 pandai jaga gigi

    BalasPadam
  13. Assalamualaikum,
    Sib baik Abe Mus tak pakai lipstik sama kan hu hu hu hu

    BalasPadam
  14. seiras dan sama... kata orng jodoh kekal ni hehehe

    BalasPadam
  15. lahai ... ingatkan membezakan gg ori ngan gg g buat kat doctor .. xletak gambau gg tu pun dah nampak sama dr jauh dah kakcik oi ..

    BalasPadam
  16. sama kak...jodoh kuat ni...hehehe...

    BalasPadam
  17. Balik nanti nak tengok kakak punya sama tak dgn suami kakak hihi...

    BalasPadam
  18. assalamualaikum kakcik...hehehehe sweet je...:)

    BalasPadam
  19. hahahaha...
    Abg Bob bleh masuk iklan ubat gigi tau kakcik

    BalasPadam
  20. hahaaha... sama le kak.. org kata jodoh panjang..

    BalasPadam
  21. serasi ye kak. moga bahagia hingga hujung nyawa..

    BalasPadam
  22. kak cik n hubby bibir nipis..saya n hubby bibir tebal..
    tp akak ng hubby seiras sangat :)

    BalasPadam
  23. Salam Kakcik..orang tua tua kata ..kalau seiras tu maknanya serasi......alhamdulilah..kalau tak serasi..takkan lah masih senyooom bersama kan!!!

    BalasPadam
  24. Salam manis buat kakcik seroja.. :D

    Memang sukar kalau nak cari yang sama...sama serupa sehati sejiwa...terbaik lah kakcik.. :D

    BalasPadam
  25. sama2.. msa saya mula kawin dulu, ramai yg kata kami macam adik beradik :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com