Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 9 Mac 2013

Sabtu dan Ahad adalah hari untuk bersantai...

...dan juga hari untuk bersama keluaraga.  Tapi andai terpaksa atau dipaksa untuk datang ke pejabat, apa pilihan yang kita ada bila keengkaran dijanjikan dengan denda....

25 ulasan:

  1. soalan ke cadangan ? ...hehe.Lawak.

    BalasPadam
  2. adoi.. denda tu yang tak tahan...

    kakchik hadiah dah sampai.. tq yer.. suka sangat...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu la, kan Zie? Semua orang ada perancangan tersendiri. Mana boleh dipaksa sesuka hati...


      Syukurlah kiriman kakcik tu dah sampai. :)

      Padam
  3. haha saya suka statement mokjadeandell
    "ini soalan ke cadangan"

    btw selamat bercuti kakcik nur :)

    BalasPadam
  4. Ni yang IM tengah fikirkan. Nak pi ofis ke atau tidak hari ni. Kerja menimbun!

    BalasPadam
  5. apa nak buat kakchik. dah nama makan gaji. kalau boss syarikat sendiri takpelah..

    p/s hari ni sekolah ganti

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum,
    Esok punada acara bersosial di opis saya tp awal2 lg saya habaq tak pi sbb hari cuti bukan hak opis utk paksa saya.

    Saya mmg pantang diganggu dgn apa2 xtvt sosial opis yg paksa buat masa weekend, kecuali mmg hal keja. Hari minggu adalah hak saya. Sbb tu lah penilaian prestasi saya teruk sbb selalu engkar perintah dgn benda2 gini hu hu hu

    BalasPadam
  7. Saya kerja hari ni Kak Cik, sekolah ganti daaaa....

    BalasPadam
  8. err kalau keje gomen mmg akan dipaksa dtg keje ke? -.-*

    BalasPadam
  9. Kawe pun dah larik dari keja ni kak...patutnya hari ni keja...cirit birit plak....

    BalasPadam
  10. Saya keja hari ni, mengawas exam di bawah MPM. Sabtu depan ganti sekolah raya CNY haritu. Wiken lepas tu pulak perkhemahan perdana 3 hari dengan bebudak. Heheh. Sabaq jalah.

    BalasPadam
  11. Tak sangka bekerja pun ada denda juga ya ;)

    BalasPadam
  12. Adakalanya, Sabtu dan Ahad juga bukanlah hari untuk bersantai, sebab ada je kerja yang nak dibuat di rumah. T___T

    BalasPadam
  13. Tempat keja baru saya pun macam tu Kakcik. Ramai yg off hari ini terpaksa masuk ofis juga. Esok juga. Saya jer orang baru yang belum dikerah begitu.

    BalasPadam
  14. Denda nya apa kakcik? Ketuk ketampi? :P

    BalasPadam
  15. Sekarang ni sekolah mmg sibuk dgn pelbagai aktiviti. Jadi, Sabtu dan Ahad tak ada beza dgn hari2 lain..

    BalasPadam
  16. Terima kasih Kakcik n family datang ziarah kami berdua sini petang tadi..sangat saya hargai.

    BalasPadam
  17. betul tu. waktu utk anak2 bertenang lepas sekolah lima hari seminggu.

    BalasPadam
  18. assalamualaikum kakcik...betul tu hari bersantai bersama keluarga...;)

    BalasPadam
  19. akak kena keje ke?? nak buat macam mana kan dah namanya pun makan gaji. kalau saya sedih dah tu. hati kat rumah badan kat opis. tidak pun angkut anak anak sekali.

    BalasPadam
  20. http://ibulala.blogspot.com/2013/03/hadiah-dari-kak-cik-seroja.html

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.