Kawan-kawan kakcik

Rabu, 6 Mac 2013

Jangan makan banyak-banyak ya...

Cukuplah tu, mak!

30 ulasan:

  1. Adik jgn takut mak makan tak banyak pun..

    BalasPadam
  2. berenti sebelum kenyang ni kan heee

    BalasPadam
  3. kalau tak breakfast, lunch saya mesti makan nasi.

    BalasPadam
  4. telur dadar wajib ada dlm menu kalau ada budak2 kan...

    BalasPadam
  5. adik tengok berapa banyak nasi mak bubuh dalam pinggan orang lain...sama ke tak?

    BalasPadam
  6. Budak sepet masih skodeng nasik dalam pinggan mak dia wp dia dah ada nasik. Hehehe.

    BalasPadam
  7. risau kot diakan... nnt dia tak dapat lak kot..

    BalasPadam
  8. budak bambam tu mcm tak puas ati nasinya sikit hehe..

    BalasPadam
  9. patutlah nampak lain muka bs..rupanya gambar lama ya mak :)

    BalasPadam
  10. Siapa yang jangan makan banyak kakcik? hehe

    BalasPadam
  11. dak adik takut kakcik habiskan nasi.. hehehe..

    BalasPadam
  12. dah sebulan tak jamah nasi...diet..

    BalasPadam
  13. kalau lauk sedap...kenalah mkn pelan2 supaya nasi tak cepat habis..

    BalasPadam
  14. beria budak sepet dok nengok... dh tak sbr nk amik lauk ke

    BalasPadam
  15. Kalau saya makan banyak mana pun, badan saya tetap kurus macam papan plywood. Hehehe. :3

    BalasPadam
  16. pesanan anak untuk mak ke atau mak untuk anak??heheh

    BalasPadam
  17. makan kena catu ke kakcik haha..

    BalasPadam
  18. salam kakcik..lahaai dah kna diet ke tu...serios jer muka dietician tu ye!!!!

    BalasPadam
  19. Pasai pesan macam tu ka yg menyebabkan muncung orang di sebelah kanan tu, hehee..

    BalasPadam
  20. ni gambar tahun bila mak?nampak si BS kecik je hehehe

    BalasPadam
  21. hehe..amaran keras nampaknya :)

    BalasPadam
  22. norh pun tengah diet ni..tak makan nasi..he he

    BalasPadam
  23. sy susah nak diet nasik ni kakcik..
    lg2 nampak lauk yg lazat tu terus batal niat nak berdiet hehe

    BalasPadam
  24. nak tahan nafsu makan tu sangat susah.. hihi

    BalasPadam
  25. adik saja ingatkan maknya supaya jgn habiskan nasi tu..sebab nanti dia nak tambah lagi..takut tak cukup, tu yg jeling2 je tu.. hihi

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com