Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 16 Mac 2013

Bila tong sampah pun perlu diikat...

...apakah maknanya?

manusia yang tak tahu memanfaatkan kegunaan
sesuatu kemudahan yang disediakan, ada di mana-mana!

20 ulasan:

  1. betul tu kak cik..acik pun pernah jumpa..

    BalasPadam
  2. Dia ikat mb sbb tong sampah dia pernah hilang sblm ni.

    BalasPadam
  3. assalamualaikum kakcik...betul tu pernah hilang tong sampah ni yer...:)

    BalasPadam
  4. perlu gak ikat. ...kat tmn sy ni pun kdang bole ilang gak tong smph k.cik....tu bru tong hitam biasa tu...yg jenis hijau gini...lgi mahal nie....itu sbb tuannya ikat kut....hehe...

    BalasPadam
  5. ownernya dah serik tong sampah pernah hilang la tu hehe

    kat tempat saya ni...kalau tong sampah yg majlis perbandaran tu bg...hilang/kena curi...wajib report polis ssb tiap tong sampah ada no siri dan nama tuan punya sekali

    BalasPadam
  6. mana2 ada saja kecurian,..elok diikat sebelum dikebas yer acik

    BalasPadam
  7. tong sampah pun laris kena curi..elok la diikat sebelum kena beli tong sampah baru...

    BalasPadam
  8. entahlah sampai tong sampah pun nak dicuri

    BalasPadam
  9. ahahah silap hb ada yg kerat tuuu
    tgk lah ;))

    BalasPadam
  10. tong sampah pun dicuri, memang parah!

    BalasPadam
  11. tong sampoh pun kena curi..aduii

    BalasPadam
  12. waka...waka.....tong sampah tu leh berjalan tu...nanti dia larik....ahakz

    BalasPadam
  13. tong smpah pn nk curi ke???? aduyai.

    BalasPadam
  14. Mesti sampah yg mencuri tu. Kan.

    BalasPadam
  15. Memang dah tak kira apa, semua nak dicuri.. Pagi tadi selipar Hadi hilang... Agaknya sipencuri tu selipar dia putus kot, terus sarung selipar Hadi, kasut sukan tak pulak diambik..

    BalasPadam
  16. ikat selagi org x reti nk respek hak org lain..

    BalasPadam
  17. macam2lah skang ni, semuanyer nak dirembat sebab tu kena diikat !

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.