Kawan-kawan kakcik

Isnin, 4 Februari 2013

Melampau la tuuuuu...

Nak carik atau nak cari ke, blog kakcik ni bukan tempatnya ya!

28 ulasan:

  1. hehe..sapa la yg nakal tu...igt blog kakcik blog tutt...tuttt ke..

    BalasPadam
  2. Tak berapa cerdik la tu... orang kalau ceredik tengok templet pun dah boleh agak kemungkinan kandungan blog..

    BalasPadam
  3. Macam2 keywords sekarang ni kan kakcik..
    Kadang tu ntah pape..

    BalasPadam
  4. assalamualaikum kakcik...mcm2 tajuk yg keluarkan...:)

    BalasPadam
  5. ahahah sabor aje kan kak ! ..
    macam2 mereka nie ;)

    BalasPadam
  6. mmg melampaulah tu... sorry.. no at home ya kakcik..

    BalasPadam
  7. kalau tgk keywords carian tuh kekadang nak gelak pun ada, macam2 kan

    BalasPadam
  8. sy minat yg 1st tu..tarik keluar pencen askar? cane nak tarik ye mak? hehe

    BalasPadam
  9. laaa.ada jugak manusia mcm nii..
    Sabo jer lerr...

    BalasPadam
  10. Sungguh kurang sopan. Nampak sgt ada org cari teman tidur melalui internet je. Semudah itu.

    BalasPadam
  11. mcm2 feel org ni kan kak kakcik...hehe

    BalasPadam
  12. Waka...waka....pelik sungguh carian nya.....

    BalasPadam
  13. Balasan
    1. Tengok kat statistik di bawah tajuk 'sumber trafik'. :)

      Padam
  14. Mak ai... tak keja lain dah ker depa tu?

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com