Kawan-kawan kakcik

Rabu, 13 Februari 2013

Alahai Siti...


Kredit gambar kepada : www.facebook.com/azzaharry

Sewaktu pernikahan, tidak mengundang ibu dan restunya.  Kenapa disambung pula dengan majlis yang tidak mengundang keberkatan dan redho Ilahi?  Mana perginya tudung yang lebih menyerlahkan keayuanmu??

32 ulasan:

  1. tiada lagi restu ibu, gelap hati nurani.. kesimpulan, syaitan berjaya merosakkan seorang lagi anak adam.. *sedih*

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. siti fazurina. dulu ada berlakon drama Anita kat TV3..

      Padam
  3. Balasan
    1. artis suam2 kuku...tak fofular pun..hanya panas lps kes kawen tanpa restu ibunya..

      Padam
  4. kebanyakan artis mcm tu la kakcik...bertudung hanya pd majlis akad nikah...lps tu tudung melayang entah kemana..

    BalasPadam
  5. Salam Kakcik.. sape kah perempuan ni?

    BalasPadam
  6. huhuhuhui tak terkata menengok gambar tu, dh elok bertudung takkan sesusah kawin terus bukak tudung... ish2

    BalasPadam
  7. siti apa ni kakcik? siti nurhaliza saya kenal

    BalasPadam
  8. dunia ni bulat.....klu hari ni kita buat kat mak mcm tu.. esok lusa anak kita buat kat kita balik...

    BalasPadam
  9. zaman sekarang fesyen bersanding memang macam ni. tak perlu berhijab...

    BalasPadam
  10. Dunia artis...gitu la..
    Yg tak syok nye, jadik ikutan kat peminat dia pulak nanti ..

    BalasPadam
  11. Sedih tengok org yg suka sangat kejap pakai tudung..kejap buka...nauzubillah..

    BalasPadam
  12. perkahwinan tanpa rstu..apa kesudahannya...

    BalasPadam
  13. kak cik..lama saya tak jengok ke sini... kita doakanlah yang terbaik untuk mereka2 ini kan.. manusia selalu lupa.. kadang2 bisikan syaitan lebih menggoda dari kebenaran.. semoga kita tidak tergolong daripada mereka2 yang mudah di goda oleh syaitan yang direjam.. amiinnn

    BalasPadam
  14. Kakak ingat ct nurhaliza? terkejut. Kakak tak kenallah kakcik. Mesti artis ni...

    BalasPadam
  15. doa yang terbaik untuknya... selamat pengantin baru, berusahalah untuk mendaptkan restu dari ibu.. selama2nya itulah ibu yang dia ada... suami bila2pun boleh berubah hati..

    BalasPadam
  16. takper la kakcik...biarlah suami dia uruskan semuanya tu...

    BalasPadam
  17. kan ...
    perasan dulu dia pakai tudung ...
    skrg...
    hmmm
    layansss

    BalasPadam
  18. nampak naik sikit la badan dia kan....
    tapi takleh salahkan artis ni kak...mak bapak dia pon ego sangat. dah pilihan hati anak. apa salahnya redho untuk kebaikan anak jugak. sepatutnya kegembiraan semua pihak di utamakan. ntahlah

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com