Kawan-kawan kakcik

Isnin, 7 Januari 2013

PTPTN bakal dimansuhkan?...

Jujurnya, kakcik tak pasti langsung akan kesahihan gambar ini.  Ianya kakcik temui sewaktu kakcik merayau-rayau dari satu laman sesawang ka satu yang lain.  Sekiranya ianya adalah sesuatu yang benar, kenapakah tidak ianya dilaksanakan sahaja sekarang.  Kenapa perlu tunggu selepas Pilihanraya Umum (PRU) yang akan datang??  Tidakkah ianya merupakan satu bentuk RASUAH??


15 ulasan:

  1. saya tak tak fahammm... Hari tu yey eyey kata tak boleh . Hari ni boleh pulak....

    dok main tut cak kaaa..

    BalasPadam
  2. pening...hari tu beriya2 mempertahankannya

    BalasPadam
  3. semua tu peraturan manusia..bila2 masa boleh ubah..hanya peraturanNya je yang tetap..xperlu heran huhu

    BalasPadam
  4. Ye la nie.....time nak pru...habis smua la bende nak freee.......bila dah menang....x de frenya.....Barang Naik adooooo.......!!!

    Janji palsu! !

    BalasPadam
  5. tak sabar nak tunggu parlimen bubar...

    BalasPadam
  6. Mungkin bukan fb official DS Najib. Ada banyak sangat yg menggunakan nama yg sama, beza ejaan saja...

    BalasPadam
  7. o dunia ini penuh kepalsuan, o mungkinkah tiada keikhlasan... (tetiba rajin nak nyanyi lagu aishah, sedap kan suara aishah!)

    BalasPadam
  8. eh!!bukan masa budak2 dok demonstrasi dulu depa kata tak boleh ka??la ni kata boleh pulak..aih..rakyat dipermain kan je selama ni..

    BalasPadam
  9. Assalamualaikum Kak Cik

    he he.....

    BalasPadam
  10. bercakap.bukan susah pun..saya pun boleh~haih~

    BalasPadam
  11. TP kenapa perlu tunggu time PRU nk ckp mcm ni..

    BalasPadam
  12. Assalamualaikum kakcik....


    kalau mansuh seronokla jugak..kalau dia betoi2 nak mansuh..mansuh sebelum pru la kan,,,:)

    BalasPadam
  13. macam pekse LCE, SRP....mansuh, tapi ada lak yang baru....

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com